Gå til innhold

Alkohol to dager på rad - påvirkes kropp og vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et litt dumt spørsmål, men kan det å drikke to dager på rad ha noen innvirkning på kropp og vekt? Det er snakk om en 6-pakning over to dager, er vel gjerne mindre enn folk flest drikker en kveld på byen😛 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en aktiv livsstil med mye løping og konkurranser, vil jo ikke at dette skal "ødelegges." Kan jo nevne at jeg er helt fin i dag etter alkohol i går, vært på trening og prestert like bra som til vanlig. Så er det jo mgp i kveld, og da vil jeg kose meg litt mer😅Veldig sjeldent jeg drikker though, og alltid i små mengder. Spiser også helt normalt, verken mer eller mindre enn ellers.

Anonymkode: eb545...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oki, du må slappe av. Kos deg du 💗

Anonymkode: 0dcc8...bc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har ikke noe å si, men kan hende du samler mer vann i kroppen ett par dager pga det, jeg får alltid masse vann i kroppen etter alkohol.

Anonymkode: f7193...93d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert et litt dumt spørsmål, men kan det å drikke to dager på rad ha noen innvirkning på kropp og vekt? Det er snakk om en 6-pakning over to dager, er vel gjerne mindre enn folk flest drikker en kveld på byen😛 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en aktiv livsstil med mye løping og konkurranser, vil jo ikke at dette skal "ødelegges." Kan jo nevne at jeg er helt fin i dag etter alkohol i går, vært på trening og prestert like bra som til vanlig. Så er det jo mgp i kveld, og da vil jeg kose meg litt mer😅Veldig sjeldent jeg drikker though, og alltid i små mengder. Spiser også helt normalt, verken mer eller mindre enn ellers.

Anonymkode: eb545...347

Noe som jeg har adoptert etter å ha vært i en aktiv livsstil over flere år og som jeg ser brer om seg i PT-miljøet og andre treningsrelaterte miljø: Husk å kos deg innimellom. En dag innimellom hvor du har fokus på å slappe av og å kose deg ødelegger ikke for alt arbeidet du har lagt ned og hva du skal gjøre fremover.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...