AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Har nå prøvd 2 ganger med sovetabletten stilnoct ,men sovner ikke ligger å vrir meg et par timer i senga før jeg sovner,den burde jo virke før det er gått et par timer eller? Noen som har erfaring. Anonymkode: 1b048...499
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Har opplevd det flere ganger. Er ikke så uvanlig. Den virker vel i løpet av 1 time eller så om jeg ikke husker feil. Hvorfor det skjer vet jeg ikke. Anonymkode: 1fae4...b53
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 De sier innen 20 minutter men jeg vil si det kan ta en time. Legger jeg meg før jeg merker at den virker blir jeg liggende våken. Anonymkode: 029c2...0af
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Ja, det har jeg opplevd med flere typer sovemedisiner. Det som er viktig, er at du ikke "blokkerer" sovemedisinen med f.eks. lys. Ta medisinen rett før du går og legger deg, og legg deg i et mørkt rom. Hvis du har på telefon en liten stund, så bruk blått lys-filter. 20 minutter etter du tok tabletten skrur du av alt lys. Da jeg startet med sovemedisin hadde jeg en forventning om at den skulle gjøre meg trøtt samme hva, men man kan ødelegge effekten av den ved å forvente at den skal slå deg helt ut. Dersom du sliter med angst forstår jeg dersom det er vanskelig å legge seg med en gang, og å slå av lyset før du er stuptrøtt. Prøv eventuelt å sett på en podcast eller lydbok så du har noe å holde fokuset på. Anonymkode: cc4b8...f46 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Du kan unngå å være skikkelig mett før du tar den. Da blir det bedre opptak. Anonymkode: 8efbb...629
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan unngå å være skikkelig mett før du tar den. Da blir det bedre opptak. Anonymkode: 8efbb...629 Spiser aldri etter klokka 20 om jeg skal ta Stilnoct, så dette er et godt tips! Anonymkode: c2637...053
_popcorn_ Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Ryddet for diskusjon om medisindoseringer. _popcorn_, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå