Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei på jobben, og hele tiden hun kommer i nærheten har jeg små uhell. Som å miste noe, skal jeg flytte på noe så kan jeg dytte vekk andre ting med det, trykker feil, osv. Det skjer BARE i nærheten av den ene kollegaen. Nesten så man skulle tro det kommer en energi fra henne som gjør at ting blir urolig. 
Fler som har erfart dette? Det skjer ikke i nærheten av noen andre. 

Anonymkode: 591d4...07e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Andre typiske ting er at datasystemet henger seg opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette sitter mellom ørene dine. Nei, jeg har det ikke slik. Aldri hatt

Anonymkode: c3554...ee0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt vanskeligheter med å forstå hva du mener med innlegget, for det er litt rotete skrevet med feil setningsoppbygging

Anonymkode: 85f00...368

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Jeg hadde en kollega som påvirket meg slik. Håpløst,for normalt er jeg ikke klønete. Men når denne personen var i nærheten,så mistet jeg gjenstander,knuste glass, veltet kaffekoppen. Så sluttet vedkommende. Lang tid uten uhell. Så en dag knuste jeg en en veldig dyr gjenstand uten grunn. Og gjett hva, der stod jammen mennesket igjen, skulle hente noe det hadde glemt igjen. En felles kollega begynte å le, og sa uoppfordret "du kjente vel nærværet da!" Veldig rart.

Anonymkode: 36123...53d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok sånt som fort blir en selvoppfyllende profeti. Man har hatt et par uhell når personen har vært nær og begår "kasaulitet vs korrelasjon"-tankefeilen og blir dermed ubevisst ekstra usikker/nervøs/anspent når vedkommende er i nærheten, og har dermed større sjanse for å være klumsete eller gjøre noe feil.

Anonymkode: a23f6...4f9

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det får være måte på å legge ansvaret for egen klossethet og egne feil over på en uskyldig kollega.

Dette skriver du kun fordi du ikke liker henne, kan ikke tro at du i fullt alvor gir henne skylden for at "datasystemet henger seg opp".

Anonymkode: 50f52...fd2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ei på jobben, og hele tiden hun kommer i nærheten har jeg små uhell. Som å miste noe, skal jeg flytte på noe så kan jeg dytte vekk andre ting med det, trykker feil, osv. Det skjer BARE i nærheten av den ene kollegaen. Nesten så man skulle tro det kommer en energi fra henne som gjør at ting blir urolig. 

Ta kontakt med en prest slik at dere får satt igang en eksorsisme ASAP! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg var yngre. Denjeg klumsa til ting rundt, var dessverre sjefen min. Og jeg jobba hardt, var aktiv og gjorde en masse saker, men med en gang jeg hadde en rolig stund og lente meg litt tilbake, så kom hun gående, så det så alltid ut som at jeg aldri gjorde noen ting. 

Anonymkode: a2ec3...72a

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde med noen jeg kjenner. Viste seg å være en ånd fra fortiden som hadde noe uoppgjort med vedkommende og som hele tiden var med på å lage trøbbel. Karma rett og slett. Det kunne handle om bagateller eller hvordan man hadde behandlet de døde fra før. Skikkelig skummelt. 

Anonymkode: 4841c...f97

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette skjedde med noen jeg kjenner. Viste seg å være en ånd fra fortiden som hadde noe uoppgjort med vedkommende og som hele tiden var med på å lage trøbbel. Karma rett og slett. Det kunne handle om bagateller eller hvordan man hadde behandlet de døde fra før. Skikkelig skummelt. 

Anonymkode: 4841c...f97

Dummeste jeg har lest.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er du redd for denne kollegaen, eller har dårlig kjemi, siden du alltid overtenker og blir klumsete når denne kollegaen kommer.

Anonymkode: 30e6b...c12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, har opplevd det. Jeg holder meg unna den personen pr i dag. Det er som om han hadde ondt blod.

Skrevet

En jeg kjenner som er sånn er svaksynt. Kanskje vedkommende har synsproblemer eller liknende men ikke opplyser om det. Det burde kollegaen, bare så det er sagt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det får være måte på å legge ansvaret for egen klossethet og egne feil over på en uskyldig kollega.

Dette skriver du kun fordi du ikke liker henne, kan ikke tro at du i fullt alvor gir henne skylden for at "datasystemet henger seg opp".

Anonymkode: 50f52...fd2

Jeg legger ikke på henne ansvaret! Sier ikke at det er hennes skyld at ting skjer! Men jeg bare synes det er så rart at så mye går galt i nærheten av henne. Som om hun stråler ut en energi som gjør ting mer urolig og stresset. 

Jeg kjenner også ei som hele tiden må kjøpe ny tlf fordi hennes mobil alltid henger seg opp eller blir ødelagt. 

Ei annen igjen gjør altid så det skjer «nestenulykker». Hun er så engstelig og stresset av seg at hun tiltrekker seg uhell. Jeg blir nesten uheldig når jeg er i nærheten av henne. Det er mamma, hehe. Litt sånne ting som at det er fartskontroll/promillekontroll når jeg kjører bil og hun sitter på. Vi gjør ikke noe galt men likevel er hun livredd for polititet i trafikken. Kjørte i 60-sonen og holdt 60. Så står det en politi bil der og hun roper «POLITI!!!!». Så jeg blir skremt! 
Hunder blir aggressive også. Hun er livredd hunder. Samme hunder er helt rolige i nærheten av meg alene. 
Rundt henne også er det slik at datasystemer henger seg opp. Eller det kommer opp noe rart på mobilen. Er jeg alene skjer ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...