AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Når er det egentlig innafor å snakke om denne "fremtiden"? Jeg har et lite barn og dater en som er 10 år eldre enn meg. Han har ikke vært i noen langvarige forhold før og aldri bodd med noen. Jeg har ett veldig langt samboerskap bak meg. Og jeg trives med å ha samboer, selv om jeg også selvsagt trives godt alene. Så foreløpig er det bare kos å ha noen og finne på ting, prate og ha sex med. Jeg har null planer om å introdusere denne mannen til barnet mitt med det første, eller få ham til å flytte inn hit, flytting ville i så fall bli årevis fram i tid. Men om han for eksempel aldri ser for seg å bo sammen med en annen person noen gang så tenker jeg jo kanskje at vi ikke har helt de samme ønskene for fremtiden. Vi har datet i kun to måneder, så dette har vi overhodet ikke snakket om, men når er det liksom innafor å snakke litt om det? Tenkte å i hvert fall se hvordan det utvikler seg de neste månedene, det kan jo hende vi finner ut at vi ikke passer sammen ellers også og at det løser seg selv. Men jeg kjenner bare at jeg ikke orker å investere veldig mye i dette om det likevel renner ut i sanden på grunn av veldig ulike ønsker for fremtiden. Eller bør jeg bare nyte nuet og ikke tenke så mye på hva som skjer om for eksempel fire år frem i tid? 😄 Anonymkode: 5c373...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå