Gå til innhold

Slette folk fra messenger-appen som man ikke er "venner" med på FB. Hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sletter man noen, så de ikke dukker opp på den appen?

Har overhodet ingen interesse av å se disse i messenger appen, bare fordi vi pratet sammen før.. Vi er ikke venner på FB-kontoen den er tilknyttet.

Anonymkode: 25214...e0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har overhodet ingen interesse av å se disse i messenger appen, bare fordi vi pratet sammen før.. Vi er ikke venner på FB-kontoen den er tilknyttet.

Du trykker et par sekunder på navnet du ønsker å slette eller blokkere, og da får du opp flere valg.

Anonymkode: 7a3ec...861

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trykker et par sekunder på navnet du ønsker å slette eller blokkere, og da får du opp flere valg.

Det kommer bare alternativ blokker.. om jeg har solgt en vare på fb orker jeg ikke ha de der i ettertid, men vil bare slette- ikke blokkere. Kan jo hende vi skal handle av hverandre evt på en senere tidspunkt 

Anonymkode: 4ef73...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer bare alternativ blokker.. om jeg har solgt en vare på fb orker jeg ikke ha de der i ettertid, men vil bare slette- ikke blokkere. Kan jo hende vi skal handle av hverandre evt på en senere tidspunkt 

Det var merkelig for sånn er det ikke på min messenger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke. Du må eventuelt blokkere.

Anonymkode: 90e7a...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde en annonse inne på markedsplassen på fb nylig. To personer kontaktet meg via annonsen og de kom opp på Messenger. Men så slettet jeg annonsen fordi varen ble solgt via Finn. Da forsvant disse personene og samtalen automatisk fra Messenger. Noe som var litt dumt, for jeg lovet den ene å ta kontakt om varen ble solgt til andre i løpet av dager, hvis ikke skulle jeg sende den til henne. Nå vet jeg ikke lenger hvem det var…

Anonymkode: 7a15d...778

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør som en annen skrev: Trykk på navnet i venstre kolonne og hold inne noen sekunder. Da får du opp flere valg. Der kan du velge slett. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør som en annen skrev: Trykk på navnet i venstre kolonne og hold inne noen sekunder. Da får du opp flere valg. Der kan du velge slett. 

Kan den andre personen se om du har sletta samtalen?

Anonymkode: 42cb1...db4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan den andre personen se om du har sletta samtalen?

Anonymkode: 42cb1...db4

Nei

Anonymkode: a478c...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...