Gå til innhold

Menn blir mer og mer uinteressante og jeg vil ikke bo med samboeren lenger. Er jeg sær, eller er jeg en særboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om jeg il fortsette forholdet, om vi skal være særboere eller ikke. Det går ikke å være samboere. Jeg trives ikke lengre. Jeg vil ha mer fritid og alenetid. Er det bare jeg som er sær, eller er det særboer som er løsningen her?

Kan faktisk ikke se for meg at vi skal kunne bo sammen i 30+ år til. Det er ikke noe for meg.

Noen flere her som har vært samboere, men gått over til særboere, eventuelt bare blitt frivillig singel å "klart seg selv"? Usikker på hva jeg skal gjøre..

Syns ikke menn er noe spennende heller, så hadde jeg vært singel hadde jeg vel ikke vært så interessert lenger. Orker ikke alt man må finne seg i...

Anonymkode: 6e1d6...025

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt usikker på om jeg il fortsette forholdet, om vi skal være særboere eller ikke. Det går ikke å være samboere. Jeg trives ikke lengre. Jeg vil ha mer fritid og alenetid. Er det bare jeg som er sær, eller er det særboer som er løsningen her?

Kan faktisk ikke se for meg at vi skal kunne bo sammen i 30+ år til. Det er ikke noe for meg.

Noen flere her som har vært samboere, men gått over til særboere, eventuelt bare blitt frivillig singel å "klart seg selv"? Usikker på hva jeg skal gjøre..

Syns ikke menn er noe spennende heller, så hadde jeg vært singel hadde jeg vel ikke vært så interessert lenger. Orker ikke alt man må finne seg i...

Dette er nok overgangsalderen. Og en årsak til at menn bytter ut kona med en yngre dame

AnonymBruker
Skrevet
snillOnkel skrev (36 minutter siden):

Dette er nok overgangsalderen. Og en årsak til at menn bytter ut kona med en yngre dame

Høres mer ut som kona blir lei mannen, og alt som følger med😄

Anonymkode: 6264d...17a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Andre menn skal jo strengt tatt ikke være så interessante heller, når du er i et forhold... Men om også din mann blir mer og mer uinteressant for deg, så er han vel kanskje ikke mannen for deg? Og ja, kanskje du er ment for å leve alene, enten som singel eller særboer.🤷‍♀️ Det er vel bare å prøve seg fram.

Jeg, for min del, kunne også innimellom tenke meg å leve alene, på en hybel eller liten leilighet, men det er bare sånne flash som jeg får innimellom. Egentlig er jeg meget lykkelig og tilfreds i familielivet med mann og barn (ungdommer nå) og selv om jeg trives alene, så trives jeg også med familien rundt meg. 

Anonymkode: 42fea...19d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Andre menn skal jo strengt tatt ikke være så interessante heller, når du er i et forhold... Men om også din mann blir mer og mer uinteressant for deg, så er han vel kanskje ikke mannen for deg? Og ja, kanskje du er ment for å leve alene, enten som singel eller særboer.🤷‍♀️ Det er vel bare å prøve seg fram.

Jeg, for min del, kunne også innimellom tenke meg å leve alene, på en hybel eller liten leilighet, men det er bare sånne flash som jeg får innimellom. Egentlig er jeg meget lykkelig og tilfreds i familielivet med mann og barn (ungdommer nå) og selv om jeg trives alene, så trives jeg også med familien rundt meg. 

Anonymkode: 42fea...19d

Det der kunne jeg skrevet selv 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både vært gift og vært samboer, men ikke med samme mannen som jeg er særboer med nå. Foretrekker helt klart særboerskap. Deilig med alenetid, deilig å bare rydde/vaske eget rot, være sjef i eget hus og nyte fred og ro. Og så er det koselig når han kommer på besøk til meg eller jeg til ham. Kommer aldri til å bo sammen med en mann igjen. 

Anonymkode: ba81f...91f

AnonymBruker
Skrevet

Hva med du med "alt man må finne seg i"? Da høres det mer ut som om dere har problemer i forholdet.

Men, ja, noen trives best som særboere.

Anonymkode: dcdbc...884

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bli særboer, veldig deilig, da kan du gjøre akkurat det du vil, til enhver tid

Endret av Mumia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...