Gå til innhold

Mange menn som er utro nettstedet gaysir.no. Så mannen hadde profil der.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så mannen hadde en profil på nettstedet gaysir.no og lagde en profil der selv. Der søker han kvinner og menn. Det er veldig mange menn som er på den nettsiden selv om de er har dame/er gift. Ville bare advare dere.

Anonymkode: c9f0b...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg lagde en profil på Gaysir for første gang, for bare et par uker siden. Fordi jeg er lesbisk og singel. Og, ja, jeg opplevde at flere menn tok kontakt med meg, og ville ha en affære/elsker, og at kona ikke måtte få vite noe. Selv om det sto i profilteksten min at jeg var lesbisk og kun interessert i kvinner. Jeg sletta profilen min etter et par dager.. 

Men dette gjelder jo ikke bare Gaysir. Jeg kjenner gifte menn som søker «spenning» på andre datingsider. 

Også kjenner jeg heldigvis mange menn (og kvinner) som aldri ville hatt en affære eller vært utro. 

Anonymkode: 24f9e...939

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg lagde en profil på Gaysir for første gang, for bare et par uker siden. Fordi jeg er lesbisk og singel. Og, ja, jeg opplevde at flere menn tok kontakt med meg, og ville ha en affære/elsker, og at kona ikke måtte få vite noe. Selv om det sto i profilteksten min at jeg var lesbisk og kun interessert i kvinner. Jeg sletta profilen min etter et par dager.. 

Men dette gjelder jo ikke bare Gaysir. Jeg kjenner gifte menn som søker «spenning» på andre datingsider. 

Også kjenner jeg heldigvis mange menn (og kvinner) som aldri ville hatt en affære eller vært utro. 

Anonymkode: 24f9e...939

Jeg fikk også mange ekle meldinger der. Det var veldig mange som var utro der. Veldig mange. Ekkelt!!

Anonymkode: c9f0b...e46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne som er langvarig singel. Og har jo vært på en god del forskjellige nettdatingsider. Og blir skremt av hvor mange menn det er i forhold, som leter etter noen.

Anonymkode: 2d718...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og hva skal du gjøre med din manns utroskap? 

Anonymkode: 3f48d...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bare er de utro, men de er også utro med menn. Er nok mange ekteskap der ute, hvor kvinnen ikke vet at mannen liker å få det både her og der. 😆

Anonymkode: 21c82...115

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet ihvertfall om et par stykker som har levd herrens glade dager på jobbreise.

Anonymkode: 628e3...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/14/2022 at 2:53 PM, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne som er langvarig singel. Og har jo vært på en god del forskjellige nettdatingsider. Og blir skremt av hvor mange menn det er i forhold, som leter etter noen.

Anonymkode: 2d718...30a

Sier vel litt om hvor mange ulykkelige ekteskap som burde vært avsluttet for begges del.

Anonymkode: 628e3...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...