AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Er håpet ute hvis testene ikke blir sterke? Hvordan så deres tester ut i uke 5/6? Har prøvd litt forskjellige merker og får positive tester, men de er svake. Vet ikke helt når eggløsning var, men tipper et sted mellom 15-19 dager siden Vet ikke om det er riktig forum, men engster meg litt og merker jeg tenker og grubler litt mer enn ønsket på dette her Anonymkode: b354e...efa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 I uke 5-6 var testene mine veldig sterke. Før denne graviditeten hadde jeg en kjemisk graviditet, da ble aldri testene sterke. Bare svake tester som endte i en menstruasjon i uke 5. Men, det behøver ikke bety at det vil skje med deg! Bestill legetime gor å måle Hcg nivå, håper det går veien. Anonymkode: 4df99...0d5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I uke 5-6 var testene mine veldig sterke. Før denne graviditeten hadde jeg en kjemisk graviditet, da ble aldri testene sterke. Bare svake tester som endte i en menstruasjon i uke 5. Men, det behøver ikke bety at det vil skje med deg! Bestill legetime gor å måle Hcg nivå, håper det går veien. Anonymkode: 4df99...0d5 Jeg har også hatt kjemisk tidligere, så frykter det nå også😢 Testet du positivt lenge før blødningen kom? Jeg har fått positive tester i en uke straks.. siden mandag har de vært mer eller mindre like🙁 hvis det er kjemisk så vil jeg jo bare bli ferdig med det Anonymkode: b354e...efa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har også hatt kjemisk tidligere, så frykter det nå også😢 Testet du positivt lenge før blødningen kom? Jeg har fått positive tester i en uke straks.. siden mandag har de vært mer eller mindre like🙁 hvis det er kjemisk så vil jeg jo bare bli ferdig med det Anonymkode: b354e...efa Det skjønner jeg. Men, så er det jo håp her og. Jeg testet svaakt positivt fra 7-8 dager etter eggløsning. Og testene ble aldri sterke. De ble heller litt svakere rett før mensen kom. Men, husk at hcg kan bruke 2-3 dager før du ser noe forskjell på testen. Noen har hcg verdier som tar litt tid før de går opp. Er fælt å gå sånn å være usikker, håper de tar seg opp. Anonymkode: 4df99...0d5 1
Måndagsbarn Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Hei jeg testet ganske svakt frem til 5-6 uker på vei! Det skal derimot legges til at jeg har en mageoperasjon bak meg så alt "går gjennom" veldig raskt og jeg tror det kanskje hadde litt å si for at urinen ikke ble lagret i blæren så lenge og dermed kanskje ikke tok opp alle stoffene så godt (men det er bare en teori jeg har altså). Dagen før jeg tok tidlig ultralyd (7+2d) tok jeg en for sikkerhets skyld siden jeg mistenkte kjemisk, og da fikk jeg en sånn "dye stealer", altså at gravidstreken var sterkere enn kontrollstreken. Det var første gang den var helt klar, og dagen etter fikk vi se hjerteslag:) Håper bebisen din klistrer seg fast, lykke til ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Måndagsbarn skrev (4 minutter siden): Hei jeg testet ganske svakt frem til 5-6 uker på vei! Det skal derimot legges til at jeg har en mageoperasjon bak meg så alt "går gjennom" veldig raskt og jeg tror det kanskje hadde litt å si for at urinen ikke ble lagret i blæren så lenge og dermed kanskje ikke tok opp alle stoffene så godt (men det er bare en teori jeg har altså). Dagen før jeg tok tidlig ultralyd (7+2d) tok jeg en for sikkerhets skyld siden jeg mistenkte kjemisk, og da fikk jeg en sånn "dye stealer", altså at gravidstreken var sterkere enn kontrollstreken. Det var første gang den var helt klar, og dagen etter fikk vi se hjerteslag:) Håper bebisen din klistrer seg fast, lykke til ❤️ Så fint at det gikk bra for deg♥️ Jeg krysser fingrene enda, men er de svakere eller like i morgen så har jeg ikke mye håp😕 Anonymkode: b354e...efa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Måndagsbarn skrev (3 timer siden): Hei jeg testet ganske svakt frem til 5-6 uker på vei! Det skal derimot legges til at jeg har en mageoperasjon bak meg så alt "går gjennom" veldig raskt og jeg tror det kanskje hadde litt å si for at urinen ikke ble lagret i blæren så lenge og dermed kanskje ikke tok opp alle stoffene så godt (men det er bare en teori jeg har altså). Dagen før jeg tok tidlig ultralyd (7+2d) tok jeg en for sikkerhets skyld siden jeg mistenkte kjemisk, og da fikk jeg en sånn "dye stealer", altså at gravidstreken var sterkere enn kontrollstreken. Det var første gang den var helt klar, og dagen etter fikk vi se hjerteslag:) Håper bebisen din klistrer seg fast, lykke til ❤️ Det er ikke sånn at graviditetshormonet «tas opp» i urin i blæren. Den skilles ut fra blodet og er derfor en bestanddel av urin fra begynnelsen. Konsentrasjonen i urinen avhenger altså av hvor konsentrert urinen er, ikke hvor lenge den har ligget i blære. Morgenurin er oftest mest konsentrert fordi man skiller ut et hormon om natta som konsentrerer urin (logisk nok, så slipper man å gå på do hver natt). Men man kan også få konsentrert urin av å drikke lite eller trene. Ville bare rette opp i denne misforståelsen det ser ut som mange her inne har fått for seg.. Anonymkode: 927e7...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå