Gå til innhold

Hva slags gulv har du i yttergang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er du fornøyd?

Vi pusser opp og nå står snart gangen for tur. Resten av huset har parkett, men i gangen tror vi at vi ønsker fliser. Vi vet ikke hva slags fliser eller farge. Har sett på ulike inspirasjonsbilder og mye er jo veldig fint, men er det praktisk? 

Tenker jo at yttergangen bør være praktisk og fin. Så hva har du og er du fornøyd? 

Anonymkode: d327f...e57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gulvbelegg beregnet på våtrom. Lett å holde reint, samt vanntett. Likner på fliser. 

Anonymkode: 0d698...8f6

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og er du fornøyd?

Vi pusser opp og nå står snart gangen for tur. Resten av huset har parkett, men i gangen tror vi at vi ønsker fliser. Vi vet ikke hva slags fliser eller farge. Har sett på ulike inspirasjonsbilder og mye er jo veldig fint, men er det praktisk? 

Tenker jo at yttergangen bør være praktisk og fin. Så hva har du og er du fornøyd? 

Anonymkode: d327f...e57

Granittav noe slag,angrer vanskelig og holde det pent.

AnonymBruker
Skrevet

Parkett. Ikke anbefalt. Har slike liggende oppå for å unngå vannskader https://www.ikea.com/no/no/p/koege-dormatte-gra-svart-20296604/#content. Skulle virkelig ønske Ikea laget de i muntrere farger.

Skulle jeg velge nå, ville jeg gått for belegg. Fliser blir veldig kalde, så da må ha gulvvarme under. Blir fort litt mer lyd av fliser og. Mye fint belegg.

Anonymkode: e210d...d89

AnonymBruker
Skrevet

Steinfliser. Enkelt og greit.

Anonymkode: 32682...b05

Skrevet

Fliser

AnonymBruker
Skrevet

Laminat, det er uproblematisk. Skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt vinyl eller flis. 

Anonymkode: b5c71...c35

AnonymBruker
Skrevet

Har fæl gammel vinyl, skal snart byttes ut med fliser.

Anonymkode: 86624...d88

AnonymBruker
Skrevet

Har parkett, fatter ikke at noen velger det i yttergang. Når vi bytter gulvet der blir det nok fliser, det er allerede gulvvarme som brukes, alternativet er vinylbelegg.

Anonymkode: 42c6f...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Store fliser. Kjempefornøyd!! Tåler alt av våte sko og yttertøy som havner der. Ville aldri hatt noe annet. 

Anonymkode: 34290...1ff

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 60 x 60-fliser med gulvvarme under og er veldig fornøyd. Vannsøl tørker kjapt og det er deilig og gå på.

Anonymkode: 3432c...535

AnonymBruker
Skrevet

Fliser med varmekabler under. 

Anonymkode: 846c2...772

Gjest kira87
Skrevet

Høytrykkslaminat i form av Berry Alloc Grand Avenue. Det har livstidsgaranti og tåler vann. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har store laminat-fliser i lysegrått. Veldig fornøyd! Lette å rengjøre og ikke kalde å gå på. Og slitesterke!

Anonymkode: 95a8f...b8c

Gjest Ghostface
Skrevet

Helt vanlig parkett. Det har vært sånn helt siden første eier hadde leiligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Bor i 4.etg, så har parkett i hele leiligheten. Den værste skitten går vi av oss. Og så ei stor, god dørmatte samt skostativ, så er parketten berga. Hadde jeg bodd i 1.etg ville jeg hadd klikklaminat som tåler vann. Flis liker jeg ikke. 

Anonymkode: ec2c3...813

• Liker 1
Skrevet

Fliser med varmekabler under, ca en meter inn, og så er det parkett i resten av gangen. Veldig fornøyd med den løsningen. 

AnonymBruker
Skrevet

Fliser (med gulvvarme, ja) i hele entreen/hallen - ca 19 kvadratmeter. Veldig fornøyd med det. Kan legge våte uteklær, sko og hansker/lue utover, så tørker det raskt, og våt og skitten barnevogn (for de som har det) kan trilles rett inn uten bekymringer. Synes ikke det er vanskelig å holde rent - støvsuger oftest, men det tåler jo selvfølgelig vann også, så det hender jeg går over med en meget våt gulvtue. 

Anonymkode: 8c58b...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Parkett. Ikke anbefalt. Har slike liggende oppå for å unngå vannskader https://www.ikea.com/no/no/p/koege-dormatte-gra-svart-20296604/#content. Skulle virkelig ønske Ikea laget de i muntrere farger.

Skulle jeg velge nå, ville jeg gått for belegg. Fliser blir veldig kalde, så da må ha gulvvarme under. Blir fort litt mer lyd av fliser og. Mye fint belegg.

Anonymkode: e210d...d89

Dette er jo det dummeste man kan legge oppå parkett. Kommer det fukt under den matta der så er det oppskriften på ødelagt gulv.

Anonymkode: 8d0f0...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...