AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Del Skrevet 14. mai 2022 Jeg var hos fastlegen for noen dager siden og i går fikk jeg en sms med faktura. Sms er sendt fra noe som heter convene collection AS. Det står også videre kontonummer, kid, forfall, kundenr. Det står også at man kan se faktura på my.pasientsky.no. Er dette ekte eller svindel? Regner med det er ekte i og med at jeg nettopp har vert hos fastlegen, men ble likevel litt skeptisk da jeg aldri har opplevd å få faktura på sms før og heller aldri har hørt om convene eller pasientsky. Er jo så mye svindel for tiden, ville bare forsikre meg. Anonymkode: 0228a...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Del Skrevet 14. mai 2022 Det er ekte. Jeg har også fått sånn når jeg ikke har betalt i automaten. Anonymkode: 0de72...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mai 2022 #3 Del Skrevet 14. mai 2022 Ring legekontoret og spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Del Skrevet 14. mai 2022 Det er Convene som samler betalinger for legekontor. Og har du nettopp vært hos legen og ikke betalt på automaten der, så ja da er det ekte Anonymkode: 674a7...895 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Del Skrevet 14. mai 2022 men det aller beste er selvfølgelig å betale på automaten, som står på selve lege-kontoret. dermed slipper man å få sånne regninger i etterkant, som ofte inkluderer purre-gebyrer også. Anonymkode: d0c53...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. mai 2022 #6 Del Skrevet 14. mai 2022 Ring legekontoret på mandag og hør med dem før du eventuelt betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var hos fastlegen for noen dager siden og i går fikk jeg en sms med faktura. Sms er sendt fra noe som heter convene collection AS. Det står også videre kontonummer, kid, forfall, kundenr. Det står også at man kan se faktura på my.pasientsky.no. Er dette ekte eller svindel? Regner med det er ekte i og med at jeg nettopp har vert hos fastlegen, men ble likevel litt skeptisk da jeg aldri har opplevd å få faktura på sms før og heller aldri har hørt om convene eller pasientsky. Er jo så mye svindel for tiden, ville bare forsikre meg. Anonymkode: 0228a...59f Det er en ekte faktura. Bare se selv på pasientsky. Anonymkode: 9f166...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #8 Del Skrevet 14. mai 2022 Det er ekte. Jeg får alltid regningsvarsel fra Convene på sms etter e-konsultsdjon med fastlegen . Anonymkode: 7647c...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. mai 2022 #9 Del Skrevet 14. mai 2022 Den sms-en du har fått høres ekte ut for meg. Forrige gang sønnen min var hos legen var betalingsautomaten i ustand, så da fikk han ikke betalt der og da. Han fikk en sms med betalingsopplysninger i etterkant, faktisk en hel uke etterpå, som han betalte. Han sjekket i resepsjonen først, og de sa at det ville komme en sms og at det kunne ta noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Del Skrevet 14. mai 2022 Convene og pasientskader er ekte:) om du ikke betaler sms-regning, får du regning i posten, slik jeg fikk i går bpde fastlegen (offentlig) og kiropraktoren (privat) min bruker de. Anonymkode: 31c22...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): men det aller beste er selvfølgelig å betale på automaten, som står på selve lege-kontoret. dermed slipper man å få sånne regninger i etterkant, som ofte inkluderer purre-gebyrer også. Anonymkode: d0c53...934 De fjerner de automatene nå, får bare sms hos min, og det er langt på bygda. Anonymkode: da0d3...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 14. mai 2022 #12 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg var hos fastlegen for noen dager siden og i går fikk jeg en sms med faktura. Sms er sendt fra noe som heter convene collection AS. Det står også videre kontonummer, kid, forfall, kundenr. Det står også at man kan se faktura på my.pasientsky.no. Er dette ekte eller svindel? Regner med det er ekte i og med at jeg nettopp har vert hos fastlegen, men ble likevel litt skeptisk da jeg aldri har opplevd å få faktura på sms før og heller aldri har hørt om convene eller pasientsky. Er jo så mye svindel for tiden, ville bare forsikre meg. Anonymkode: 0228a...59f Jeg har fått det etter telefonsamtale med lege. Det er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå