AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Del Skrevet 14. mai 2022 Og når jeg veide meg idag tidlig veide jeg 1,5 kg mindre enn fra den gamle. Den gamle var 10 år digital og den nye også digital (best i test) samt med app, veier muskel, fett, bmi osv. Kan jeg stole på den nye tro? 😅 Anonymkode: 25e83...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Del Skrevet 14. mai 2022 Det kan du helt sikkert, hvis du kun forholder deg til den vekta. Går du ned, så går du ned. Anonymkode: 2d16f...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Del Skrevet 14. mai 2022 Sett den altid på samme sted og vei deg 3 ganger. Min vekt forandrer seg ut i fra hvor den står på gulvet og den skifter altid vekt tall to ganger. Opplevd det med dyre vekter og de billige. Anonymkode: 2e967...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sett den altid på samme sted og vei deg 3 ganger. Min vekt forandrer seg ut i fra hvor den står på gulvet og den skifter altid vekt tall to ganger. Opplevd det med dyre vekter og de billige. Anonymkode: 2e967...b3d Ja den nye står på fast plass og den viste det samme flere ganger. Var jo litt mye forskjellig fra den gamle så derfor håper den stemmer. Anonymkode: 25e83...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå