Gå til innhold

Til dere jenter som alltid får den dere vil ha

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...hvilke teknikker bruker dere som alltid fungerer? 

Er dere "hard to get"? 

Er dere først ganske på og viser interesse, for så senere bli "kald"? 

Bretter dere ut hva dere føler med en gang, og sier rett ut at dere vil noe seriøst? 

Eller lar dere han jakte dere? 

Jeg sliter enormt mye med dating, hvor jeg aldri har opplevd å få den jeg vil ha. Stadig flere rundt meg får alltid den de vil ha, men jeg klarer det ikke av en eller annen grunn. Jeg har datet mange forskjellige, men forskjellig utseende og personlighet, men ingen av disse har vært noe mer interessert i meg enn bare sex (jeg har ikke hatt sex med alle disse, men alle har gitt en indikasjon på at det er det de vil ha til slutt, selv om de virket oppriktig seriøs i starten). 

Det er jo ikke slik at de som alltid får den de vil ha kun møter på seriøse menn..? Da er de i så fall veldig heldig med å møte på en seriøs mann hvor enn de går. Flere tilfeller har jeg hørt at jenter som har møtt på en såkalt "fuckboy" har endt opp i et forhold med vedkommende - hvor gutten har endt opp med å få dype følelser for jenta. 

Og ja, jeg vet at man skal være seg selv. Men jeg har aldri utdypet mine følelser for en gutt før selv om jeg har vært veldig forelsket, noe jeg tror kan være feilen i at ingen av mine relasjoner har blitt noe mer. 

Anonymkode: 16786...861

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter er velgeren. Du må bare velge. 

Anonymkode: 45798...2de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ingen teknikk. Har ingen plan, spiller ingen spill. Ligger sammen på første date hvis jeg føler for det, venter i månedsvis hvis det skulle føles mer riktig. Med noen er det vennskap som utvikler seg, med andre med immidiate passion. Svarer på meldinger når jeg ser den og har tid - stort sætt med en gang siden jeg er alt for avhengig av tlf min. Er ikke en klengete og needy person.

Er meg selv, og det er tydeligvis nok. Har aldri opplevd at jeg ikke kan få den jeg skulle ønske. Og en hel haug jeg overhodet ikke ønsker.

Anonymkode: 985c6...dc8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er dere "hard to get"? 

Bretter dere ut hva dere føler med en gang, og sier rett ut at dere vil noe seriøst? 

Jeg sliter enormt mye med dating, hvor jeg aldri har opplevd å få den jeg vil ha. Stadig flere rundt meg får alltid den de vil ha, men jeg klarer det ikke av en eller annen grunn. Jeg har datet mange forskjellige, men forskjellig utseende og personlighet, men ingen av disse har vært noe mer interessert i meg enn bare sex (jeg har ikke hatt sex med alle disse, men alle har gitt en indikasjon på at det er det de vil ha til slutt, selv om de virket oppriktig seriøs i starten). 

Det er jo ikke slik at de som alltid får den de vil ha kun møter på seriøse menn..? Da er de i så fall veldig heldig med å møte på en seriøs mann hvor enn de går. Flere tilfeller har jeg hørt at jenter som har møtt på en såkalt "fuckboy" har endt opp i et forhold med vedkommende - hvor gutten har endt opp med å få dype følelser for jenta. 

Og ja, jeg vet at man skal være seg selv. Men jeg har aldri utdypet mine følelser for en gutt før selv om jeg har vært veldig forelsket, noe jeg tror kan være feilen i at ingen av mine relasjoner har blitt noe mer. 

Det som fungerer er først og fremst å være attraktiv nok. 

Dersom du konstant går for menn over ditt nivå så vil du aldri ende opp i et langvarig forhold. 

Vet at det ikke er det du vil høre men sånn er det. 

Anonymkode: 834b2...bad

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å være pen nok. Menn er enkle sånn.

Anonymkode: 9f572...5e7

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Teknikker? 😂 

Bruker absolutt ingen teknikker, jeg er vel bare attraktiv nok - og har hørt jeg har en flott personlighet, og har alltid bare vært meg selv. Og det vekker vel interesse. Har aldri opplevd å ikke få noen jeg ikke vil ha, men det betyr ikke at jeg vil ha alt og alle heller. Jeg er ganske sær når det kommer til menn, og de må matche med min personlighet/verdier også. 

Har holdt på med en del, og vært sammen med flere - men jeg har dumpa dem alle siden det ikke føltes riktig for meg. Så fant jeg han jeg er med nå, og vi er samboere på det 3 året :) 

Endret av Rosatoast
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer mer på hva du selv tenker at du gjør feil, eller om du har spurt noen av disse gutta hva det var/er som slår feil? Er du veldig sjenert? Du skriver at du aldri forteller hva du føler, kan det være at de ikke vet hva du vil ha heller? 

Jeg tror nøkkelen er å stå på krava litt. Ikke gjør deg tilgjengelig for "hva som helst", men hvis dere møtes flere ganger og de bare gir inntrykk av å ville ha sex, spør/forklar dem hva du vil og så må du tåle å stå i det. Selvfølgelig er jo attraktivitet osv. en faktor men jeg tror de som klarer seg best i datingmarkedet er de som ikke lar seg lede inn i blindveier og som er mer eller mindre fokusert på det de vil ha ut av dette.

Husk at gutta også kan være litt usikre. De vet ikke hva du tenker og vil, og vi må si fra vi også. Jeg synes det er vanskelig fordi jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse og er litt redd for å satse, men de gangene jeg har vært mer rett frem om hvor mine grenser, ønsker og følelser ligger, så har det gått mye bedre selv om det ikke har ledet til forhold- da blir det en mye bedre opplevelse og man må ikke navigere "minefeltet". 

Anonymkode: b150a...798

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye er kun utseende. Store pupper osv. Hvis man ikke er komplett Paradise hotel i skallen, hjelper det... 

Anonymkode: cbcbb...314

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye er kun utseende. Store pupper osv. Hvis man ikke er komplett Paradise hotel i skallen, hjelper det... 

Anonymkode: cbcbb...314

Tror du undervurderer menn litt. For sex ja, men for et langvarig forhold så har de fleste oppegående menn som har litt mellom øra litt mer de ser etter også.

Anonymkode: bc457...11c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tror du undervurderer menn litt. For sex ja, men for et langvarig forhold så har de fleste oppegående menn som har litt mellom øra litt mer de ser etter også.

Stemmer jo det. Men man må fremdeles være attraktiv nok. 

Anonymkode: 834b2...bad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du hadde ikke kommet noen vei med meg, hvis du bestandig er den som skal sikre deg, og holde igjen. Det er ikke snakk om å vrenge sjelen, men om å sørge for at begge gjør seg passe sårbare hele tiden, og følger på med bekreftelse 

Anonymkode: 02aad...1ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke noe bevisst taktikk og opplever ofte at menn ønsker forpliktelse med meg bare ved at jeg er meg selv, får høre jeg er veldig snill, rolig og omsorgsfull, og pen. Jeg kan oppføre meg rart når jeg er usikker på fyren eller utrygg ved at jeg blir varm og kald ubevisst og har opplevd at menn som i utganspunktet da enten blir hekta eller de gidder ikke mer så slik oppførsel kan slå begge veier. 

Anonymkode: 2504e...0ff

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg gjør ikke noe bevisst taktikk og opplever ofte at menn ønsker forpliktelse med meg bare ved at jeg er meg selv, får høre jeg er veldig snill, rolig og omsorgsfull, og pen. Jeg kan oppføre meg rart når jeg er usikker på fyren eller utrygg ved at jeg blir varm og kald ubevisst og har opplevd at menn som i utganspunktet da enten blir hekta eller de gidder ikke mer så slik oppførsel kan slå begge veier. 

Menn som i utgangspunktet var interessert*

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det stemmer. Men vi firer ikke på kravene til utseende selv om vi legger til ytterligere krav som at du må være morsom, spontan, eventyrlysten og under 30.

Anonymkode: b518b...81e

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Er dere "hard to get"? 

Det er ikke teknikken, det er deg. Kvinner er voldsomt opptatt av å kunne trinnene i paringsdansen, og kan lett velge bort en mann som sier eller gjør noe "feil", men menn er ikke sånn. Hvis han liker deg så liker han deg, og hvis han ikke gjør det så gjør han det ikke. Er han i utgangspunktet ikke interessert kommer du ikke til å få han på kroken med "hard to get" eller oppmuntring til jakt.

Anonymkode: c49fc...261

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det stemmer. Men vi firer ikke på kravene til utseende selv om vi legger til ytterligere krav som at du må være morsom, spontan, eventyrlysten og under 30.

Anonymkode: b518b...81e

Ja og det går jo selvfølgelig begge veier om man selv er attraktiv nok til å ha det kravet.

Skulle bare frem til at det må mer enn et bra utseende og store pepper til for å få hvem man vil i et langvarig forhold

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja og det går jo selvfølgelig begge veier om man selv er attraktiv nok til å ha det kravet.

Skulle bare frem til at det må mer enn et bra utseende og store pepper til for å få hvem man vil i et langvarig forhold

"Pupper mente jeg, ikke pepper"😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt en teknikk. Jeg har bare vært meg selv. Jeg er ikke en attraktiv kvinne selv og har heller ikke siktet "for høyt" når jeg har gått etter menn. Fått de mennene jeg vil ha når det kommer til sex, samt forhold. 

Anonymkode: 0f9e3...f3d

Skrevet

Ingen taktikk. Bare vært hyggelig og meg selv. Jeg tror at om en møter den rette føler man at det ikke er vits i å bruk tid på noe spill. I mine tilfeller det har klaffet har det vært et gjensidig behov for begge å bare være mye sammen i starten også har det etterhvert utviklet seg til et forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! 

Jeg vil også poengtere noe etter noen kommentarer: 

Jeg er en attraktiv jente, da jeg alltid får komplimenter av alle sammen. Jeg mener ikke å skryte, men bare for å beskrive situasjonen. 

Jeg har heller aldri siktet noe "høyere" enn meg selv. Tvert imot - jeg har holdt på med flere som har vært "lavere" enn meg med tanke på utseende. Folk har blitt sjokkert over at jeg har holdt på med disse. Og heller ikke med disse har det gått noen vei... 

Jeg er ei jente som selv hater å spille spill, men jeg tror at gutter tror jeg er en som spiller spill da jeg aldri åpner meg opp helt, i tillegg til at jeg aldri tar det første steget. Jeg vil helst alltid at gutten skal kontakte meg først og ta initiativet til ting. Dette er noe jeg jobber med, jeg vil veldig gjerne få bort denne vanesaken for meg selv. 

Jeg tror jeg sliter litt med dating.. Jeg vet på en måte ikke når jeg skal være helt åpen. Jeg kan føle med en gang om jeg er betatt av en gutt eller ikke - skal jeg bare kommunisere det da? Det er flere dager hvor jeg har hatt inderlig ønske om å møte gutten jeg holder på med, men aldri sagt det. Ved å være seg selv - mener dere da at i slike tilfeller så bør man bare kontakte vedkommende å spørre om å møtes? Uten å tenke for langt? Det er det jeg sliter med... Jeg har alltid masse tanker og følelser, og mye jeg vil si til vedkommende, men jeg ender opp med å ikke si noe da jeg er redd for å virke for "på" eller for "desperat"... 

TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...