AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Jeg har vært på intervju i en bedrift jeg kunne tenke meg å jobbe i, men underveis i intervjuet merket jeg at dette absolutt ikke var stillingen for meg. Jeg vet det kommer andre stillinger i samme bedrift i løpet av sommeren og ønsker heller å søke på en av dem. Jeg vet de er i prosess med å vurdere 2.gangsintervju og da jeg vet jeg er en sterk kandidat så er det stor sjanse for at jeg blir kalt inn. Hva er best, å trekke seg underveis eller takke nei ved et evt tilbud? Dette koster jo mye tid og ressurser fra alle parter, så jeg ønsker å gjøre det på best mulig måte uten å virke uprofesjonell. Anonymkode: 23301...5ba
17.11 Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 I slike tilfeller pleier jeg å opplyse så raskt det lar seg gjøre om at jeg trekker meg. Syns det er mest ryddig og rettferdig for alle som er involvert. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Det beste er jo å trekke seg underveis da slipper de jo å bruke mer tid på deg. Har selv gjort det flere ganger etter intervju. Anonymkode: c5c9d...169
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Snakke med sjefen og si at du ønsker jobb i bedriften, men at denne stillingen ikke er akkurat det du vil ha? Anonymkode: b8188...e2a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå