AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Opplevde dere at det var lett å unngå å se kjønnet på ultralyden selv om man ikke lette etter dette? Med sønnen nok var det så tydelig med en gang:) Anonymkode: 0d6d8...a5d
Gjest Hottentått Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Skulle ikke vite kjønnet, men så det helt klart og tydelig på en trivselsultralyd senere i svangerskapet. Pungen bare slo mot meg på skjermen 🤣🤣🤣 Med jenta så jeg ingenting, hadde trivselsultralyd da også.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Ingen problem med å ikke se. Men babyen lå også vanskelig til. Anonymkode: c3979...793
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Så ikke etter 🤷♀️ Kommer vel an på hvordan babyen ligger og sånn, men ble så overveldet av alt det andre at det falt meg liksom ikke inn. Anonymkode: bb3ce...748
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Med nr én hadde vi ikke kunnet unngå å se sånn som han lå og viste seg frem. Med gutt nr to så vi ingenting. De skal ligge ganske riktig til for å klare å kjenne igjen noe som helst på skjermen når man ikke er vant til å tolke bildene. Anonymkode: 54ad6...57d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Hadde ikke gått her, kunne se det selv med en gang 😅 har en gutt og en jente Anonymkode: d84dd...5d3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Har to gutter. Klarte ikke å se kjønnet på ul selv. Jordmor pekte og forklarte. Fikk deretter jente uten å vite kjønnet. Klarte ikke å se det selv. Et vennepar ville ikke vite kjønnet, men på oul så det ut som babyen hadde satt seg på kopimaskinen. Alle så umiddelbart at det var en gutt. Anonymkode: a6a3d...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå