Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og som hadde svake tester, hvor lang tid tok det før de ble negative? Eller svakere? 

Jeg har testet positivt i snart en uke, men de blir ikke særlig sterkere. I tillegg sier cb digital gravid 1-2 mandag, onsdag, fredag og idag. Det gjorde den også sist kjemisk.. men syns det har gått lengre tid denne gangen

Føler bare testene er så svake, så vil liksom bare ha det overstått hvis det ikke går😕 Vet ikke hvilken dag eggløsning var, men hadde sex for 20 dager siden, og el må ha vært etter det. 

Anonymkode: 6b6f1...395

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytter litt..

Hvor lenge testet du positivt før blødning?

Føler bare dagene sløses vekk til ingenting, mens man venter på blødning

Skrevet

Jeg hadde positive tester i tre dager, men de ble svakere og svakere. Begynte å blø på den fjerde dagen og da var testene negative. Skjønner deg godt.. det er tortur å vente på blødninga 😭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ene gangen var testen positiv i ca en uke før jeg begynte å blø. De andre gangene bare noen få ganger.

Men hvis den fortsetter å være svak, uten blødning ville jeg tatt kontakt med lege for sjekk. 

Anonymkode: 4ca5c...791

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den ene gangen var testen positiv i ca en uke før jeg begynte å blø. De andre gangene bare noen få ganger.

Men hvis den fortsetter å være svak, uten blødning ville jeg tatt kontakt med lege for sjekk. 

Anonymkode: 4ca5c...791

Okei, er ca en uke her nå.. 

Får se an, hvis ikke ringer jeg legen. Redd for exu ogsånn også😫 

AnonymBruker
Skrevet
s0la skrev (4 timer siden):

Jeg hadde positive tester i tre dager, men de ble svakere og svakere. Begynte å blø på den fjerde dagen og da var testene negative. Skjønner deg godt.. det er tortur å vente på blødninga 😭

Åå.. her har de vært så og si like i nesten en uke.. kanskje noe svakere nå. 
Ja det er tortur 😫😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...