AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Menn som tar bilde i speilet på treningssenter er det hot or not? Ser en del menn med sånne bilder, noen som flexer og noen litt mindre "oppstilte" Anonymkode: cc41a...4b6
Rosagodis Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som tar bilde i speilet på treningssenter er det hot or not? Ser en del menn med sånne bilder, noen som flexer og noen litt mindre "oppstilte" Anonymkode: cc41a...4b6 Not!! Sånne menn på tinder som viser kropp på trenings senter eller forran speilet på badet er som regel fuck boys... Ikke noe jeg har gått etter siden jeg alltid har sett etter et stabilt og godt forhold. (og for meg innebærer det og ikke vise /lokke mennesker med kroppen sånn syntes det bare er ego kvalmt og for mye selvtilitt.. FOR mye selvtilitt er TURN OFF! Hva er det med det der nå til dags at man må vise seg selv halvnaken forran alle får og få en melding på tinder, insta osv... Blir kvalm av hvordan det er blitt de siste årene nå🤢🤢 alt handler om utseende og knulle rundt 😪 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn som tar bilde i speilet på treningssenter er det hot or not? Ser en del menn med sånne bilder, noen som flexer og noen litt mindre "oppstilte" Anonymkode: cc41a...4b6 Nei nei nei… få det bort. Kleineste og mest Harry jeg ser Anonymkode: eaf02...3db 5
M71 Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Tja, som mann har jeg jo sett en del kvinner som gjør akkurat det samme, disse er da i gruppen 45+. Så hvorfor er det mere harry for en mann enn en kvinne å legge sånt ut? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 1 minutt siden, M71 said: Tja, som mann har jeg jo sett en del kvinner som gjør akkurat det samme, disse er da i gruppen 45+. Så hvorfor er det mere harry for en mann enn en kvinne å legge sånt ut? Jeg vil faktisk anslå at over 50% av kvinnene på tinder har ett eller flere bilder fra treningsstudio. Mulig jeg tar bittelitt hardt i, men det er i alle fall utrolig vanlig. Man harry er det, okke som. Anonymkode: 0fcde...b3a 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Det kommer an på. Er det en Ronny, med tatoveringer: NOT! Er det er William, som gjør det på en god måte: HOT Anonymkode: 4e210...5b3
Gjest Hippokrates Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn som tar bilde i speilet på treningssenter er det hot or not? Ser en del menn med sånne bilder, noen som flexer og noen litt mindre "oppstilte" Anonymkode: cc41a...4b6 Det er like NOT som om at kvinner poserer på samme viset foran speil på treningssenter, noe majoriteten av kvinner gjør. Ironisk nok sveiper kvinner disse mennene til venstre basert på bildet, selv om de har samme type bilde selv. Men så er Tinder kvinners marked, og legger føringene.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn som tar bilde i speilet på treningssenter er det hot or not? Ser en del menn med sånne bilder, noen som flexer og noen litt mindre "oppstilte" Anonymkode: cc41a...4b6 Automatisk «nope» fra meg. Anonymkode: d990a...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 Patetisk. Andre ting er fjelltopper, skiturer, barn og dyr. Det gjelder begge kjønn! Anonymkode: db9eb...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Patetisk. Andre ting er fjelltopper, skiturer, barn og dyr. Det gjelder begge kjønn! Anonymkode: db9eb...9b1 Hvorfor er det patetisk? Vil man ikke se hva slags menneske det er og interessene til dette mennesket på bilder da? Anonymkode: 4e210...5b3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 Sveiper nesten alltid de med treningsbilder til venstre. Det skal MYE til for at jeg skal vurdere noe annet. Anonymkode: 8a43c...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor er det patetisk? Vil man ikke se hva slags menneske det er og interessene til dette mennesket på bilder da? Anonymkode: 4e210...5b3 *ikke meg du siterte, men velger å svare. Problemet med fjelltopptur bilder er at mange har dem me fordi «det er kult». Jeg er helt enig i at bilder av det man liker skal være med, men den ene toppturen man hadde til prekestolen for 3 år siden, de bildene trenger man ikke ha med. Er man dog på en my topp hver helg (eller generelt ofte), da er det en annen ting. Samme med skiturer. Ikke ta med bilder av den ene turen du hadde for 5 år siden. Men om du er på ski hele sesongen hvert år er det noe annet. Jeg skriver dette for jeg har snakkey med flere om akkurat dette fenomenet, og ja folk legger til slike bilder for «alle har dem», for «det er kult», det er «normen» ol. De gjør det ikke for det er deres hobby som de bruker mye tid på. Anonymkode: d990a...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): *ikke meg du siterte, men velger å svare. Problemet med fjelltopptur bilder er at mange har dem me fordi «det er kult». Jeg er helt enig i at bilder av det man liker skal være med, men den ene toppturen man hadde til prekestolen for 3 år siden, de bildene trenger man ikke ha med. Er man dog på en my topp hver helg (eller generelt ofte), da er det en annen ting. Samme med skiturer. Ikke ta med bilder av den ene turen du hadde for 5 år siden. Men om du er på ski hele sesongen hvert år er det noe annet. Jeg skriver dette for jeg har snakkey med flere om akkurat dette fenomenet, og ja folk legger til slike bilder for «alle har dem», for «det er kult», det er «normen» ol. De gjør det ikke for det er deres hobby som de bruker mye tid på. Anonymkode: d990a...3d7 Det er jeg jo helt enig i. Men hvis man liker fjellturer og går det ofte, ser jeg ikke problemet. Men hvis det skapes en illusjon at man er noe man ikke er, så er det veldig teit ja. Anonymkode: 4e210...5b3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #15 Skrevet 14. mai 2022 Tenker det er helt uproblematisk. Det viser en av interessene dine, men velg bildet nøye! Ikke poseringsbilde eller i bar overkropp. Kvinnene som misliker det passer nok ikke for deg uansett... 🤷♂️ Anonymkode: 7567b...41b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #16 Skrevet 14. mai 2022 Jeg trener MYE, hver dag faktisk og løper maraton. Jeg synes det er ok å legge ut et bilde av neg som trener eller løper da, tinder oppfordrer jo selv til dette også, legge ut bilder som viser hva man driver med osv... litt dumt at man blir avvist pga det da 😄 samtidig så ønsker jeg å ginne noen som trener mye selv også, og de vil kanskje sette pris på bildene, så kanskje vinn-vinn da. Anonymkode: ca754...869
Okapi Skrevet 14. mai 2022 #17 Skrevet 14. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det patetisk? Vil man ikke se hva slags menneske det er og interessene til dette mennesket på bilder da? Anonymkode: 4e210...5b3 Jeg ville ikke kalt det patetisk, men det er ganske slitent, på linje med å ha profilen full av klisjeer som "alt på stell" og "du skal til høyre her". Litt av poeng med egenpresentasjonen på Tinder er jo å skille seg litt ut, vise hvorfor de skal velge deg og ikke han eller hun andre. Hvis du da ser ut som du kommer rett av samlebåndet både når det gjelder stil, bilder og tekst, vil du i beste fall drukne i mengden, og i verste fall sendes til venstre med et gjesp.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #18 Skrevet 14. mai 2022 M71 skrev (4 timer siden): Tja, som mann har jeg jo sett en del kvinner som gjør akkurat det samme, disse er da i gruppen 45+. Så hvorfor er det mere harry for en mann enn en kvinne å legge sånt ut? Not for begge! Anonymkode: b3ac9...5cd 2
AprilLudgate Skrevet 14. mai 2022 #19 Skrevet 14. mai 2022 Veldig grei måte egentlig å selektere på? 🤷♀️ Da tiltrekker de seg damer/menn som liker den slags, mens andre kan slippe å takke ja til date og så se på Insta at fyren/dama er ekstremt klein og selvopptatt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #20 Skrevet 14. mai 2022 Definitivt nei på alle som har sånne profilbilder. Anonymkode: 86395...d0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå