AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Jeg er voksen (for lenge siden!). Likevel behandler pappa meg som om jeg skulle ha vært 5 år 😂 Får ikke lov til å låne bilen for eksempel, med bakgrunn i at han er redd det skal skje noe (med meg, ikke bilen). Får ikke lov til å bruke stigen, for da kommer jeg jo til å falle ned og slå meg. Får ikke lov til å låne ATV, for det kan jo skje noe da også. Og hurra meg rundt hvor lange diskusjoner vi hadde når jeg skulle til utlandet alene, da også i voksen alder. Jeg synes at det er fint at han bryr seg om meg, men det blir kanskje litt too much og litt irriterende at han ikke lar meg ta egne avgjørelser nå som jeg er godt voksen. Dette var bare et knippe eksempler. Har dere også overbeskyttende foreldre? Hvordan takler dere det? 😅 Anonymkode: 384d9...8da
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Har du spurt han om hvorfor han anser deg som et lite barn som mangler kontroll på kroppen? Du er en voksen kvinne. Nei, mine foreldre bryr seg ikke om hva jeg gjør. Anonymkode: 71963...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå