AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Skrev med en på Tinder, han er treg i svarene sine så jeg fant en annen og utviklet et slags FF-forhold med han istedet. Fortalte dette til han første, som nå skriver at jeg bare må si ifra om FF-forholdet til nr 2 blir slutt. Ville vel trodd at det at jeg nå ligger med en annen gjorde meg litt mindre interessant som kjæreste for nummer en, så lurer derfor på om dette indikerer at nummer 1 også bare vil ha et lettvint ligg? Anonymkode: 0073c...f6f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skrev med en på Tinder, han er treg i svarene sine så jeg fant en annen og utviklet et slags FF-forhold med han istedet. Fortalte dette til han første, som nå skriver at jeg bare må si ifra om FF-forholdet til nr 2 blir slutt. Ville vel trodd at det at jeg nå ligger med en annen gjorde meg litt mindre interessant som kjæreste for nummer en, så lurer derfor på om dette indikerer at nummer 1 også bare vil ha et lettvint ligg? Anonymkode: 0073c...f6f Det du beskriver her er én av mange grunner til at jeg aldri har og aldri kommer til å laste ned Tinder. M41 Anonymkode: e5cc4...c30 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Ja, nr 1 vil bare ha et lettvint ligg, slik jeg leser det. Anonymkode: 8a501...c79 3
Diskusjon69 Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skrev med en på Tinder, han er treg i svarene sine så jeg fant en annen og utviklet et slags FF-forhold med han istedet. Fortalte dette til han første, som nå skriver at jeg bare må si ifra om FF-forholdet til nr 2 blir slutt. Ville vel trodd at det at jeg nå ligger med en annen gjorde meg litt mindre interessant som kjæreste for nummer en, så lurer derfor på om dette indikerer at nummer 1 også bare vil ha et lettvint ligg? Anonymkode: 0073c...f6f Kun sex han ønsker ja. Tinder er i all hovedsak for å knulle, forstår ikke at folk går der for å finne kjærligheten. 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Fridiskusjon.no skrev (7 minutter siden): Kun sex han ønsker ja. Tinder er i all hovedsak for å knulle, forstår ikke at folk går der for å finne kjærligheten. Det går fint. Kjenner masse folk som har funnet kjærligheten der. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Fridiskusjon.no skrev (2 timer siden): Kun sex han ønsker ja. Tinder er i all hovedsak for å knulle, forstår ikke at folk går der for å finne kjærligheten. Du kan bli forelsket i folk som du knuller. Ingen blir forelsket i noen før de har knullet. Hvis noen påstår slik er de forelsket i fantasien om at være forelsket i vedkomande. Anonymkode: 535a6...1a7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du kan bli forelsket i folk som du knuller. Ingen blir forelsket i noen før de har knullet. Hvis noen påstår slik er de forelsket i fantasien om at være forelsket i vedkomande. Anonymkode: 535a6...1a7 Du MÅ være mann som skriver dette. Haha, ingen forelskelse var jo så sterk som i ungdommen! Hadde flere kjærester i denne tiden og FOR noen kyss og romantiske situasjoner det ble❤️ Vi skulle gifte oss og bli lykkelige i alle våre dager. Og nei, vi hadde ikke alltid ligget sammen før vi planla dette😅 Forholde kunne gjerne vare i ett år med bare forelskelse og romantikk. Når dette er sagt, opplever jeg ofte motsatt i voksen alder. Kan være forelsket i en mann, men mister magien og gnisten etter å ha ligge med ham. Hører flere menn sier det samme. Mister interessen for dama etter sex. Anonymkode: 71c71...488 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skrev med en på Tinder, han er treg i svarene sine så jeg fant en annen og utviklet et slags FF-forhold med han istedet. Fortalte dette til han første, som nå skriver at jeg bare må si ifra om FF-forholdet til nr 2 blir slutt. Ville vel trodd at det at jeg nå ligger med en annen gjorde meg litt mindre interessant som kjæreste for nummer en, så lurer derfor på om dette indikerer at nummer 1 også bare vil ha et lettvint ligg? Anonymkode: 0073c...f6f Han ville bare ha sex ja. Så fortalte du at du har FF, som betyr at du er åpen for uforpliktende sex. Anonymkode: fe9a7...902 2
Diskusjon69 Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Du kan bli forelsket i folk som du knuller. Ingen blir forelsket i noen før de har knullet. Hvis noen påstår slik er de forelsket i fantasien om at være forelsket i vedkomande. Anonymkode: 535a6...1a7 Jenter binder seg ofte til noen de har sex med, mannfolk fungerer ikke sånn. 1
pocahontas88 Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 Gå ut fra at det de aller fleste vil, er et ligg.
Gjest Smeltemann Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 Er det sånn at de som er på Tinder kun vil ha sex? Eller er det noe folk tror?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 Hva trodde du egentlig at du kom til å oppnå med å fortelle ham at du hadde truffet en annen som du driver og ligger med? Anonymkode: 40f60...4de 3
pocahontas88 Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 8 minutter siden, Smeltemann said: Er det sånn at de som er på Tinder kun vil ha sex? Eller er det noe folk tror? Mange tror nok det og virkeligheten er vel at mange er der for det. Om de vil innrømme det, eller egt er bevisste på det - så har vel bruken av Tinder o.L ført til at mange ikke lenger klarer å forholde seg til en person, stadig jakt på den «neste bedre» og resultatet blir vel at folk ligger rundt kanskje.
AprilLudgate Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 Han sier i klartekst «si ifra hvis du vil ligge med meg (og)». Han er veldig lite interessert. 2
Gjest Smeltemann Skrevet 14. mai 2022 #15 Skrevet 14. mai 2022 pocahontas88 skrev (1 time siden): Mange tror nok det og virkeligheten er vel at mange er der for det. Om de vil innrømme det, eller egt er bevisste på det - så har vel bruken av Tinder o.L ført til at mange ikke lenger klarer å forholde seg til en person, stadig jakt på den «neste bedre» og resultatet blir vel at folk ligger rundt kanskje. Gresset er nesten aldri grønnere på andre siden av gjerde.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #16 Skrevet 14. mai 2022 Hva er galt med et lettvindt ligg? Anonymkode: 58164...b7f
herremann Skrevet 14. mai 2022 #17 Skrevet 14. mai 2022 Si at du kan komme til han for runde 2 etter FF har tømt seg. (blir sikkert en interessant reaksjon). 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #18 Skrevet 14. mai 2022 Fløff skrev (2 timer siden): Han sier i klartekst «si ifra hvis du vil ligge med meg (og)». Han er veldig lite interessert. Selvfølgelig er han det nå. Anonymkode: 40f60...4de
Mumia Skrevet 14. mai 2022 #19 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skrev med en på Tinder, han er treg i svarene sine så jeg fant en annen og utviklet et slags FF-forhold med han istedet. Fortalte dette til han første, som nå skriver at jeg bare må si ifra om FF-forholdet til nr 2 blir slutt. Ville vel trodd at det at jeg nå ligger med en annen gjorde meg litt mindre interessant som kjæreste for nummer en, så lurer derfor på om dette indikerer at nummer 1 også bare vil ha et lettvint ligg? Anonymkode: 0073c...f6f Dump begge vil du ha flust av kjønnssykdommer?? De har deg og flere andre samtidig, nei æsj få opp din selvrespekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå