Gå til innhold

Du kan hjelpe til Ukraina og forsvare Europa.

fiskfrasjøen

Anbefalte innlegg

Mange hjelper til Ukraina for humanitære årsaker, men jeg vil nevne en ting. Ukraina reduserer også russiske forsvaren og de gjør Europa mer sikkert. Det er ingen garanti for at Russland ikke vil begå krigsforbrytelser i Finland, Moldova eller de baltiske statene som gjør i Ukraina i dag. Det minste bidraget vil utgjøre en forskjell.

Jeg synes at det er nødvendig å dele hva fikk jeg å vite i går i Ukrainas ambassade sin side. Posten har en innsats for å kjøre humanitær hjelp og gaver til Ukraina. Dere kan sende adressert (opptil 20kg) eller uadressert (opptil 25kg) pakke til Ukraina gratis.

https://www.posten.no/send-humanitaer-hjelp-til-ukraina

Ambassades post i sin side i Facebook :

279690539_372098431613092_8042984809852361148_n.thumb.jpg.05689a3fda8cd3d425595d5d3759d0ca.jpg

Hvis det er noe at dere vil å tilgi eller du brukker ikke og vil kaste ut men noe som virker og praktisk å bruke, dere kan bare sende det til Ukraina for gratis. Jeg sendte en pakke i dag. Dere skulle bestille en adressert eller uadressert pakke, fylle inn ditt navn, adresse, mobil og e-post for uadressert pakke. Etter dere fullfører skjemaet, får dere en QR-kode til din e-post. Dere vil få også tips på e-posten din.

000.thumb.png.adbf2178d4bce8e73fd3a607ceb4e3cb.png

Dere kan få etikett i Posten, så bare klargjør pakken og QR-kode fra e-post til et av Postens innleveringsteder. Dere får kvittering etter du sender pakken din.

IMG_20220513_101856.thumb.jpg.8930bad200090ffd9e7ba02cc2a2116a.jpg

Jeg klargjorde slik pakke med flere deler fra datamaskiner og hvis dere har også deler som er praktisk å bruke men dere bruker ikke lenger, da dere kan sende dem gratis og hjelpe å forsvare Europa. Dere kan også sende humanitær hjelp til mange familier og barna i Ukraina eller deres bekjenter i Ukraina.

pakke.thumb.jpg.cffd42dca087ecec3cb8f8395579b155.jpg

Bonus : https://www.businessinsider.com/us-says-russia-using-chips-from-dishwashers-in-tanks-sanctions-2022-5

Endret av fiskfrasjøen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Kavorka skrev (8 minutter siden):

Google Translate?

Jeg har funnet ut hvorfor er det, når skriver lange setninger, glemmer begynnelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som ikke har ting å sende, kan hjelpe på andre måter.

Ukrainas president Volodomyr Zelenskyy har lansert United24, som er hovedaktør for innsamling av veldedige donasjoner i form av pengeoverføringer via bankoverføringer, kredittkort, Paypal eller krypto. Pengene overføres til Ukrainas nasjonalbank, og fordeles så til forskjellige departementer, der de viktigste formålene er:

- Forsvar og minerydding

- Medisinsk hjelp

- Gjenoppbygging

Man kan selv velge hvilke av disse man vil donere til, alle er uansett svært viktige.

https://u24.gov.ua/

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Yes det skal vi gjøre. 

Jeg hørte rykter at Zelensky trenger penger for å kjøpe hytte til foreldre.

Han ble blakk etter at han kjøpte hus i Israel for 8 mil. US bucks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fiskfrasjøen skrev (På 13.5.2022 den 23.45):

Mange hjelper til Ukraina for humanitære årsaker, men jeg vil nevne en ting. Ukraina reduserer også russiske forsvaren og de gjør Europa mer sikkert. Det er ingen garanti for at Russland ikke vil begå krigsforbrytelser i Finland, Moldova eller de baltiske statene som gjør i Ukraina i dag. Det minste bidraget vil utgjøre en forskjell.

Jeg synes at det er nødvendig å dele hva fikk jeg å vite i går i Ukrainas ambassade sin side. Posten har en innsats for å kjøre humanitær hjelp og gaver til Ukraina. Dere kan sende adressert (opptil 20kg) eller uadressert (opptil 25kg) pakke til Ukraina gratis.

https://www.posten.no/send-humanitaer-hjelp-til-ukraina

Ambassades post i sin side i Facebook :

279690539_372098431613092_8042984809852361148_n.thumb.jpg.05689a3fda8cd3d425595d5d3759d0ca.jpg

Hvis det er noe at dere vil å tilgi eller du brukker ikke og vil kaste ut men noe som virker og praktisk å bruke, dere kan bare sende det til Ukraina for gratis. Jeg sendte en pakke i dag. Dere skulle bestille en adressert eller uadressert pakke, fylle inn ditt navn, adresse, mobil og e-post for uadressert pakke. Etter dere fullfører skjemaet, får dere en QR-kode til din e-post. Dere vil få også tips på e-posten din.

000.thumb.png.adbf2178d4bce8e73fd3a607ceb4e3cb.png

Dere kan få etikett i Posten, så bare klargjør pakken og QR-kode fra e-post til et av Postens innleveringsteder. Dere får kvittering etter du sender pakken din.

IMG_20220513_101856.thumb.jpg.8930bad200090ffd9e7ba02cc2a2116a.jpg

Jeg klargjorde slik pakke med flere deler fra datamaskiner og hvis dere har også deler som er praktisk å bruke men dere bruker ikke lenger, da dere kan sende dem gratis og hjelpe å forsvare Europa. Dere kan også sende humanitær hjelp til mange familier og barna i Ukraina eller deres bekjenter i Ukraina.

pakke.thumb.jpg.cffd42dca087ecec3cb8f8395579b155.jpg

Bonus : https://www.businessinsider.com/us-says-russia-using-chips-from-dishwashers-in-tanks-sanctions-2022-5

Ja, jeg skal også sende en pakke til uken. Veldig godt tilbud der alle kan bidra. Jeg kommer derimot til å kjøpe inn en del varer. Tenker å kanskje handle for maks 200 kr, men man får kjøpt en del for det. 

Jeg har planlagt å kjøpe og sende baby-mat (ikke på glass), pasta, kattemat, tannkrem, havregryn, sjampo, nøttebarer, bind, tamponger og bleier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr. skrev (På 28.5.2022 den 16.35):

Yes det skal vi gjøre. 

Jeg hørte rykter at Zelensky trenger penger for å kjøpe hytte til foreldre.

Han ble blakk etter at han kjøpte hus i Israel for 8 mil. US bucks. 

Jeg har heller sendt penger til barnehjem i Russland, ingen planer om å gi noe som helst til "stakkars" Zelensky. 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...