Gå til innhold

Bokstavelig talt dritflaut. Akutt diare og folk som hører på!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Cylon said:

Bruk humor som forsvarsmekanisme. Le det bort, og le sammen med dem om det. Gjerne ta det opp på eget initiativ først, slik at dere får saken opp og fram uten å gå rundt å tenke så mye om hva dere tenker. 

"Hahaha, hørte dere den ekstreme diaréen jeg fikk i går? Skulle faen meg tro at det var Tsjernobyl all over again... Haha... Vet ikke hva som gikk av meg! Shit happens! Haha.." 

Eller noe sånt. 

Herlighet, hadde noen sakt dette til meg så hadde jeg i alle fall skygget banen... 

Anonymkode: b8fbe...99e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta litt dopapir mot rompa som lyddemper. Altså ikke hardt, men bare å lyden siver mer enn blir "bombete".

Anonymkode: 708c7...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaut der og da, men det er glemt om en ukes tid. Ikke si noe, vær som vanlig. Alle kan få akutt magesjau som innebærer lukter, lyder og gudene vet hva. Det føles ille ut akkurat nå, men det blir bedre om noen dager. 

Anonymkode: b736b...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herlighet, hadde noen sakt dette til meg så hadde jeg i alle fall skygget banen... 

Enig. De fleste synes ikke "bæsjehumor" er så gøy, så jeg ville ha latt være, spesielt når man ikke kjenner dem fra før. 

Anonymkode: b736b...e2a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Bare le av det! Ikke ta livet så seriøst:P Alle har opplevd å ha diare:) 

Anonymkode: af9cc...0b6

AnonymBruker
Skrevet

Om du har diare og er kvalm bør jo du si fra? I et kollektiv liksom😷 Det er jo smittsomt som bare det! Har du gått på do og på kjøkkenet som vanlig?🦠

Anonymkode: b7ab6...ddb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten sier du fra at muligens har fått omgangssyke, eller så forsikrer du dem om at du ikke har omgangssjuke. Tenker det er ren høflighet i et kollektiv, særlig dersom sannsynligheten er stor for at de hørte noe🙊

Anonymkode: b7ab6...ddb

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"Skygget banen" ? For at noen opplagt kjører en gammel forsvarsmekanisme med humor for å uskadeliggjøre en pinlig situasjon man bevitnet ? 

Ikke vær så selvhøytidelig da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dreit på meg en gang da jeg og min nye kjæreste hadde sex. Skikkelig diaré. Så at du lager fiselyder på do går nok bra.

Anonymkode: ae79f...08f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Cylon said:

"Skygget banen" ? For at noen opplagt kjører en gammel forsvarsmekanisme med humor for å uskadeliggjøre en pinlig situasjon man bevitnet ? 

Ikke vær så selvhøytidelig da. 

For meg hadde det gjort situasjonen 1000 ganger mer pinlig dersom bæsjeren kom å skulle ha humor om det etterpå. 

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg hadde det gjort situasjonen 1000 ganger mer pinlig dersom bæsjeren kom å skulle ha humor om det etterpå. 

Deg om det. 👍

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til livet for oss med ibs. 😁

Du blir mindre flau etter hvert

Anonymkode: a6073...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle bæsjer. Hadde jeg overhørt deg, hadde jeg bare syntes synd på deg som hadde vondt i magen. God bedring! 

Anonymkode: 43d54...e8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg ville nevnt at jeg var i dårlig form pga omgangssyken. Da drar de jo raskt konklusjonen om hva lydene skyldes. Omgangssyken pleier bare å vare et par dager, men noen er litt uggene i magen lenger fordi tarmsystemet har fått kjørt seg litt, men det er individuelt. Jeg pleier f.eks å komme meg raskt etter omgangssyke. 

Anonymkode: a00d8...465

Enig. I tillegg greit for alle å være ekstra påpasselig med håndhygiene nå. Omgangssyke smitter fort som fy. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

takk for alle tips og ønsker om god bedring. Jeg er helt fin nå, jeg tror mer på at det var dårlig mat jeg hadde spist enn at det var omgangssyke. Har brukt eget toalett. Og jeg spriter hendene både før og etter jeg har vært på kjøkkenet (corona-vane).
I tillegg er jeg veldig påpasselig med håndvask. Så jeg tror ikke de andre studentene trenger å bekymre seg.

Anonymkode: 7fbd6...ccc

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk akutt diare i dag flere ganger. Klarte faen ikke kontrollere lydene som kom ut av ræva heller, og de laget jo ekko i doskåla. Nå er jeg bokstavelig talt dritflau, jeg bor med andre studenter og de fikk nok med seg alle showene jeg hadde på do i dag. Ekstremt pinlig, tør jeg å se de i øynene i morgen tro?? Kan gjerne få noen beroligende ord fra dere om dere har noen😅😪

Er i tillegg kvalm og føler meg ikke i noe bra form. Når pleier sånt å gå over?

Anonymkode: 7fbd6...ccc

Det er mye troll, løgn og usannheter som skrives på kvinneguiden... Hvorfor er du anonymt?? 

Anonymkode: 73d34...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...