AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Fikk akutt diare i dag flere ganger. Klarte faen ikke kontrollere lydene som kom ut av ræva heller, og de laget jo ekko i doskåla. Nå er jeg bokstavelig talt dritflau, jeg bor med andre studenter og de fikk nok med seg alle showene jeg hadde på do i dag. Ekstremt pinlig, tør jeg å se de i øynene i morgen tro?? Kan gjerne få noen beroligende ord fra dere om dere har noen😅😪 Er i tillegg kvalm og føler meg ikke i noe bra form. Når pleier sånt å gå over? Anonymkode: 7fbd6...ccc 1
Gjest Ghostface Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Det er kanskje flaut der og da, men de fleste får jo diare en gang i blant. Det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Tips er å putte dopapir i doen før du setter deg, slik at lydene dempes. Sett på vasken eller musikk på mobilen. Men det er ingenting å være flau over, alle er dårlige i magen fra en tid til en annen. Anonymkode: ff1c5...c71 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk akutt diare i dag flere ganger. Klarte faen ikke kontrollere lydene som kom ut av ræva heller, og de laget jo ekko i doskåla. Nå er jeg bokstavelig talt dritflau, jeg bor med andre studenter og de fikk nok med seg alle showene jeg hadde på do i dag. Ekstremt pinlig, tør jeg å se de i øynene i morgen tro?? Kan gjerne få noen beroligende ord fra dere om dere har noen😅😪 Er i tillegg kvalm og føler meg ikke i noe bra form. Når pleier sånt å gå over? Anonymkode: 7fbd6...ccc Huff da 🥴 men du, alle mennesker må på do , og alle har opplevd akutt diaré noen ganger . Ikke tenk på det. Høres ut som du kan ha fått omgangssyke , men det går over ila et par dager. Pass på og få i deg nok væske og salt og søvn. God bedring 🥰 Anonymkode: e82ac...578
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tips er å putte dopapir i doen før du setter deg, slik at lydene dempes. Sett på vasken eller musikk på mobilen. Men det er ingenting å være flau over, alle er dårlige i magen fra en tid til en annen. Anonymkode: ff1c5...c71 Det hjelper jo ikke å slippe dopapir i skåla for å prøve å lyddempe et fiseorkester, men skjønner hva du mener.. Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc 2
Gjest Hippokrates Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 Bruk humor som forsvarsmekanisme. Le det bort, og le sammen med dem om det. Gjerne ta det opp på eget initiativ først, slik at dere får saken opp og fram uten å gå rundt å tenke så mye om hva dere tenker. "Hahaha, hørte dere den ekstreme diaréen jeg fikk i går? Skulle faen meg tro at det var Tsjernobyl all over again... Haha... Vet ikke hva som gikk av meg! Shit happens! Haha.." Eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff da 🥴 men du, alle mennesker må på do , og alle har opplevd akutt diaré noen ganger . Ikke tenk på det. Høres ut som du kan ha fått omgangssyke , men det går over ila et par dager. Pass på og få i deg nok væske og salt og søvn. God bedring 🥰 Anonymkode: e82ac...578 Takk ❤️ Anonymkode: 7fbd6...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Cylon skrev (Akkurat nå): Bruk humor som forsvarsmekanisme. Le det bort, og le sammen med dem om det. Gjerne ta det opp på eget initiativ først, slik at dere får saken opp og fram uten å gå rundt å tenke så mye om hva dere tenker. "Hahaha, hørte dere den ekstreme diaréen jeg fikk i går? Skulle faen meg tro at det var Tsjernobyl all over again... Haha... Vet ikke hva som gikk av meg! Shit happens! Haha.." Eller noe sånt. Litt pinlig å ta det opp når vi ikkje kjenner hverandre Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt pinlig å ta det opp når vi ikkje kjenner hverandre Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc Du kjenner ikke de du bor med? Anonymkode: cbfc2...882
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kjenner ikke de du bor med? Anonymkode: cbfc2...882 Nei, gjør ikke det. Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 Er noen av de skalla? Anonymkode: 0fee5...807
Gjest Hippokrates Skrevet 13. mai 2022 #12 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt pinlig å ta det opp når vi ikkje kjenner hverandre Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc Men du er jo allerede pinlig berørt, er du ikke? Og det blir neppe bedre av du ikke sier noe og at dere snakker rundt hverandre som ingenting har skjedd. Velger du sistnevnte, så går det nok i glemmeboka tilslutt uansett. I verstefall kan du oppleve kommentarer senere om det i en setting du ikke helt så for deg. Trøsten får være at livet går videre uansett
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Skrevet 13. mai 2022 Jeg pleier å holde dopapir foran rumpehullet hvis jeg merker at det er høylydt fising på vei 😂 skjønner at det er flaut, men det kan skje hvem som helst ❤️☺️ Anonymkode: 459fb...2fe 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #14 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg pleier å holde dopapir foran rumpehullet hvis jeg merker at det er høylydt fising på vei 😂 skjønner at det er flaut, men det kan skje hvem som helst ❤️☺️ Anonymkode: 459fb...2fe Takk for tips, men kanskje ikke det beste tipset i denne situasjonen 😂 Ts Anonymkode: 7fbd6...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 Haha jeg har opplevd det samme idag. Mannen har hatt jobb relatert møte med folk jeg ikke kjenner på kontoret sitt i hørbar avstand til doen. Måtte plutselig akutt på do og rakk ikke å sette inn lyd-dempende tiltak 😭😭 Anonymkode: bab86...955
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #16 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha jeg har opplevd det samme idag. Mannen har hatt jobb relatert møte med folk jeg ikke kjenner på kontoret sitt i hørbar avstand til doen. Måtte plutselig akutt på do og rakk ikke å sette inn lyd-dempende tiltak 😭😭 Anonymkode: bab86...955 Pinlig! Anonymkode: 7fbd6...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #17 Skrevet 13. mai 2022 Jeg pleier å se for meg Beyoncé på dass med skikkelig diaré. Alle bæsjer, alle har hatt diaré eller høylytt promp. Om jeg hører noen på fellesdo som lager lyd så skynder jeg meg og lar det høres at jeg forlater området slik at de kan la det stå til. Anonymkode: 51e8f...27c 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. mai 2022 #18 Skrevet 13. mai 2022 Bra at du rakk på do, og eksplosiv diare må jo bare ut. Det er ingenting å være flau for. Altfor mange er livredd for at noen skal høre det. Neste gang skjer det for en av de andre, og da hjelper det jo å vite at vedkommende ikke er den første det skjer for 🙂. Tenk på de som har irritabelt tarmsyndrom….
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #19 Skrevet 13. mai 2022 Jeg ville nevnt at jeg var i dårlig form pga omgangssyken. Da drar de jo raskt konklusjonen om hva lydene skyldes. Omgangssyken pleier bare å vare et par dager, men noen er litt uggene i magen lenger fordi tarmsystemet har fått kjørt seg litt, men det er individuelt. Jeg pleier f.eks å komme meg raskt etter omgangssyke. Anonymkode: a00d8...465 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #20 Skrevet 13. mai 2022 Jeg ville ikke tatt det opp. Bare lat som om ingenting hendte. Hvis noen av de du bor med ler av deg, er de ikke modne nok til å studere heller (digresjon: det er mange studenter som ikke burde være studenter. Høyere utdanning er ikke hva det en gang var). Og om noen ler av deg, overvåker du dem, for å avdekke deres mindre stolte øyeblikk, og når de er på sitt svakeste og mest sårbare, kommer du inn. Hevn er en rett best servert iskald. Neida, joda. Men uansett - kan ikke se for meg at noen vil gi deg problemer for dette. Om noe, har du brutt isen for problematikken knyttet til tabu rundt tarmfunksjoner i kollektivet deres 😄 Anonymkode: 17443...288 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå