AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Kan uåpnet kartong lagres i balkong temperatur eller må de være i kjøleskapet, uansett om de er åpne eller ikke? Jeg tenker å kjøpe i Sverige som har halvpris, sammenlignet med norske Asiamat. Lurer på om jeg skal kjøpe ti stk én litre, og ha de en stund. Kan de ikke lagres utenfor kjøleskap, så kjøper jeg kanskje bare tre-fire. Noen som vet? Anonymkode: ed67b...27d
tånegla Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Det står vel på pakken om det er kjølevare? I såfall må de i kjøleskap, så fremt du ikke bor ett sted hvor tempen på balkongen er mellom 0-4 grader. Bare å lage Ayran selv, tynn ut Yoghurt naturell med vann og tilsett salt. Endret 13. mai 2022 av tånegla
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 tånegla skrev (11 minutter siden): Det står vel på pakken om det er kjølevare? I såfall må de i kjøleskap, så fremt du ikke bor ett sted hvor tempen på balkongen er mellom 0-4 grader. Bare å lage Ayran selv, tynn ut Yoghurt naturell med vann og tilsett salt. Har ikke fått kjøpt den enda. Skal be noen om å kjøpe de for meg. Så derfor tenkte jeg på å be dem om å kjøpe fle. Anonymkode: ed67b...27d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Kjøleskap selvfølgelig. Det drikkes kaldt og inneholder yoghurt som også oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: a2154...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå