Gå til innhold

Mysimba uten resept i Polen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om man får kjøpt Mysimba uten resept i Polen?

Anonymkode: e70c8...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men ikke prøv det. Bivirkningene er helt jævlige. Man mister appetitten men det er ikke verdt det 

Anonymkode: c60d3...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men ikke prøv det. Bivirkningene er helt jævlige. Man mister appetitten men det er ikke verdt det 

Jeg har gått på Mysimba i snart to år. Jeg har ingen bivirkninger, så ikke skriv om noe du har null peiling på!

Anonymkode: 2f59e...d1c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er bivirkningene?🙈 ble anbefalt det 🙈

Anonymkode: f77c9...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har gått på Mysimba i snart to år. Jeg har ingen bivirkninger, så ikke skriv om noe du har null peiling på!

Anonymkode: 2f59e...d1c

Haha, jeg har null peiling når jeg og to andre nære bekjente har prøvd det? Jeg fikk kraftig myalgi i underarmene, fikk voldsomme mareritt, følelse av uro i kroppen og forstoppelse. De andre jeg kjente gav opp etter 3-8 uker. Mysimba er jo kjent for å ha kraftige bivirkninger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet om man får kjøpt Mysimba uten resept i Polen?

Jeg ville ikke brukt det uten legetilsyn, jeg måtte slutte på dem for jeg fikk skyhøyt blodtrykk av dem.

Bivirkningslista er LANG som et vondt år, har aldri sett så mange mulige bivirkninger, så å prøve dem uten at en lege følger deg opp ville jeg aldri turt.

Anonymkode: bd6c1...974

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er reseptbelagt og apotekene her er tomme. Ikke ta reseptbelagte medikamenter uten veiledning av lege. Oppfyller du indikasjonene for resept i Norge så får du det av fastlegen din.

Anonymkode: da6a3...167

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men Herre Gud. Jeg spurte om de var reseptfrie i Polen. Ikke om bivirkninger eller om jeg burde slanke meg på en annen måte🙄 

Og om noen skulle lure, jeg er 164 cm høy, veier 59 kg og har ingen planer om å hverken kjøpe eller bruke. Vi sitter bare en gjeng her og diskuterer legemidler, resept og EU land regler kontra USA.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men Herre Gud. Jeg spurte om de var reseptfrie i Polen. Ikke om bivirkninger eller om jeg burde slanke meg på en annen måte🙄 

Og om noen skulle lure, jeg er 164 cm høy, veier 59 kg og har ingen planer om å hverken kjøpe eller bruke. Vi sitter bare en gjeng her og diskuterer legemidler, resept og EU land regler kontra USA.  

Ærlig talt. Du må tåle å høre anbefalinger om å oppsøke lege eller høre om bivirkninger når du spør om et legemiddel. Hvis ikke er det nok av nettsider der du kan spørre om det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du skrev lenger oppe "ble anbefalt det" så er jo tydelig at du "har ingen planer om hverken kjøpe eller bruke" ikke stemmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du skrev lenger oppe "ble anbefalt det" så er jo tydelig at du "har ingen planer om hverken kjøpe eller bruke" ikke stemmer.

Tror du skal sjekke ab koden. For jeg har bare spurt om det kan kjøpes reseptfritt. 
KG ass🙄🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tror du skal sjekke ab koden. For jeg har bare spurt om det kan kjøpes reseptfritt. 
KG ass🙄🙄🙄

Ah sorry, gikk litt fort i svingen der ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...