AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Megler sendte meg en mld i begynnelsen av uken om at noen ønsket en privatvisning. Paret kom og virket vel ikke veldig interesserte. Dagen etterpå sendte megler meg mld om at oppdraget må fornyes og jeg må sende bekreftelse. Denne meldingen så jeg ikke. Dagen etter skriver han til meg at paret ønsker å legge inn bud, de venter kun på avklaring fra banken som tar en dag eller to. Samtidig purrer megler på at jeg må godkjenne at oppdraget må forlenges og jeg må bekrefte dette samme dag så ikke oppdraget blir låst. Jeg gjør dette. Dagen etter får jeg melding fra megler om at de skal legge inn bud kl xxx. Klokken xxx kommer og megler sender meg en tekstmelding hvor det står at vi fikk bud på 1 mill under takst og at megler hadde sagt at dette var useriøst og budgiver hadde sagt de skulle vurdere å legge inn høyere bud. Høres ikke dette veldig rart ut? Hvordan hadde dere svart på dette? Hvorfor har jeg ikke fått elektronisk tekstmelding slik som før, at noen har lagt inn ett bud? Hvorfor har megler takket nei uten å konferere med meg (selv om det var ett skambud)? Bør jeg spørre hvor lenge budet står? Hvorfor jeg ikke har fått budmelding? Jeg sitter vel igjen med en følelse av at det ikke er noen budgiver men at dette ble sagt for at jeg skulle underskrive fornyelse av ny oppdragsavtale. Hva tenker dere? Anonymkode: 7d41f...929
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Høres veldig rart ut... vi kjøpte nylig og fikk da motbud av selger. Håper han ikke sa til kjøperne at det er useriøst, bud og motbud er bedre enn ingenting. Spør om navnet deres. Anonymkode: 8d31c...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå