AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Vi matchet via tinder for ca 3 uker siden. Har hatt daglig kontakt og det virker som at han er ganske interessert i meg. Han jobber som lege og har eget hus blant annet. Jeg jobber selv som førskolelærer. Er utrolig redd for han skal synes jeg ikke er god nok. At jeg ikke er pen nok osv.. Med andre ord, ganske nervøs. Har hatt en konstant klump i magen i hele dag og "gruer" meg til å møte han. Han er ganske kjekk og virker som en god person, men føler han har så høye forventninger fordi han er lege og høyt utdannet.. Nesten som at jeg vurderer å si at jeg er syk, slik at jeg slipper daten i morgen. Anonymkode: 809d8...ae6 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Herregud.. Han er bare et menneske han også.. Et menneske som har studert medisin. Ikke ta det så seriøst, møt han i morgen! Tenk så er han faktisk mannen i ditt liv? Vil du gå glipp av den muligheten? Er helt vanlig å være nervøs før en date. Anonymkode: 29ad1...774 2
Smascha Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Det er bra at du er litt nervøs ❤️ Det betyr jo bare at dette er viktig for deg. Bare kos deg og ver deg sjølv. Viss det er "meant to be" så er det "meant to be". Og viss ikkje, så er det ikkje verdas ende. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Tror ikke du trenger å bekymre deg. De faller som fluer fir sykepleiere så hvorfor ikke for en førskolelærer. Vi har vel bachelor i bunn begge to Anonymkode: 7ce31...967
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Legeyrket er oppskrytt, det er til syvende og sist en drittjobb - tro meg.... Flere års utdanning ja, men det har mange andre også. Han er bare et vanlig menneske han også, og trolig like nervøs. Er du ikke god nok for han, er det hans tap! Lykke til på date ❤️ Hold oss oppdatert hvordan det gikk... Anonymkode: fcf70...148 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er du ikke god nok for han, er det hans tap! Anonymkode: fcf70...148 Det vet du ingenting om. Du kjenner ikke TS Anonymkode: 7ce31...967
Curiousine Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi matchet via tinder for ca 3 uker siden. Har hatt daglig kontakt og det virker som at han er ganske interessert i meg. Han jobber som lege og har eget hus blant annet. Jeg jobber selv som førskolelærer. Er utrolig redd for han skal synes jeg ikke er god nok. At jeg ikke er pen nok osv.. Med andre ord, ganske nervøs. Har hatt en konstant klump i magen i hele dag og "gruer" meg til å møte han. Han er ganske kjekk og virker som en god person, men føler han har så høye forventninger fordi han er lege og høyt utdannet.. Nesten som at jeg vurderer å si at jeg er syk, slik at jeg slipper daten i morgen. Anonymkode: 809d8...ae6 Bare ta det som det kommer 😊 kanskje vil dere på en ny date kanskje ikke,sånn er datinglivet. Man taper som regel mer på å ikke prøve 😊
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Han vet jo alt at du jobber som førskolelærer, og han vet litt om deg gjennom den kontakten dere har hatt. Prøv å legge bort tanken om at utdanningen hans påvirker hva slags forventninger han har. Jeg kjenner tre leger privat, alle er hyggelige og uformelle typer privat og jeg opplever ikke at de ser ikke ned på meg på noen måte selv om jeg har en bachelor. Og alle tre har samboer med kortere utdanning enn dem selv. Det finnes sikkert de som er opptatte av sånt også, men da er det kanskje ikke en en vil ha som kjæreste heller. Det ville i hvert fall ikke jeg hatt. Og om kjemien nå viser seg å ikke stemme in real life, så handler det ikke om deg eller at det er noe galt med deg hverken utdanningsmessig eller på andre måter, men nettopp kjemien. Den tiden jeg holdt på med nettdating, opplevde jeg et par store skuffelser. Jeg chattet lenge med menn som jeg virkelig likte og opplevde å ha en fantastisk tone med, og så møttes vi og så var det ikke det store. Det var ordentlig sårende, og vondt også når det var jeg selv som ble mer skeptisk og sa nei til å fortsette datingen. Det kan fort skje. Men så kan jo det motsatte også skje. Anonymkode: 884f0...8ef
liljene Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Vil anbefale deg å høre på podcasten kjærlighetsmønstre. Der vil du lære at fokuset blir hvordan HAN får deg til å føle deg og ikke omvendt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi matchet via tinder for ca 3 uker siden. Har hatt daglig kontakt og det virker som at han er ganske interessert i meg. Han jobber som lege og har eget hus blant annet. Jeg jobber selv som førskolelærer. Er utrolig redd for han skal synes jeg ikke er god nok. At jeg ikke er pen nok osv.. Med andre ord, ganske nervøs. Har hatt en konstant klump i magen i hele dag og "gruer" meg til å møte han. Han er ganske kjekk og virker som en god person, men føler han har så høye forventninger fordi han er lege og høyt utdannet.. Nesten som at jeg vurderer å si at jeg er syk, slik at jeg slipper daten i morgen. Anonymkode: 809d8...ae6 Er ikke alle kvinner pene? Man får det inntrykket av å lese på innleggene på denne siden. Anonymkode: a3699...a65
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ikke alle kvinner pene? Man får det inntrykket av å lese på innleggene på denne siden. Anonymkode: a3699...a65 Da bør du lese videre. Anonymkode: 0f696...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå