Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden fortalte en kollega at han var betatt av meg. Jeg ble rimelig sjokkert fordi jeg ikke hadde merket noen ting og hadde ikke tatt et eneste hint, men vi ble enige om å ikke gjøre en stor greie ut av det. Etterhvert som tiden ble samtalene mellom oss dypere og gikk jeg fikk mer og mer øynene opp for han. Han fortsatte å gi meg mye oppmerksomhet og komplimenter og  jeg innså gradvis at jeg begynte å bli betatt av han, og han var veldig klar på at han ville ha meg. Jeg ble med han hjem en dag og vi kysset og rotet masse, men jeg syns det var for tidlig å gå lenger og stoppet det der (halvnakne). Vi avsluttet dagen med en litt rar tone, men forsatte å flørte litt mer helga over. Dagen etter ble han helt kjølig og tok ingen initiativ. Det var første gang på månedsvis han ikke tok kontakt først. Så jeg tok kontakt med han, men fikk veldig korte svar. Da jeg konfronterte han med det skyldte på at han har mye å gjøre. Jeg kjøper det ikke helt og føler at han trekker seg unna. Jeg har selv holdt veldig igjen frem til den dagen jeg ble med hjem til han, og først da tillot jeg meg å føle noe for han. Og nå føler jeg alt så sterkt at jeg føler for å skrike. Jeg har så lyst på denne mannen, men kjenner at han ikke vil ha meg mer. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Først jakter han på meg leeenge og med en gang jeg tillater meg å gi etter så er han plutselig ikke interessert mer. Jeg forsøkte meg på en omvendt strategi for å trigge jakten igjen, men null respons. Det føles helt grusomt. Han sier nå at han ikke kan møte meg på ca 1 mnd pga jobbgreier. Jeg føler jeg så ufattelig snytt, samtidig som jeg ikke vil virke klengende og masete. Det gjør bare så utrolig vondt. 

Anonymkode: 35b24...246

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en manipulerende dust. Hadde blir dritsur og sint.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (2 timer siden):

For en manipulerende dust. Hadde blir dritsur og sint.

Manipulerende dust fordi det gikk opp for han at hun ikke var den rette for henne? 

Så hvis en mann forfører en kvinne, men underveis finner ut at dette ikke var noe han ville satse på så plikter han likevel å gå "all in" ?

Hadde vært fint om du kunne svare

Anonymkode: 97d9c...48c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo vært helt oppslukt i meg, og plutselig bryr han seg ikke! Jeg syns det er dårlig gjort. 

Jeg er så usikker på om han vil at jeg skal bekrefte følelsene mine for han eller om jeg bør virke helt avslappet (noe som føles ut som ren pinelse).

Er det noe håp for å få han på igjen og hva bør jeg gjøre? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har jo vært helt oppslukt i meg, og plutselig bryr han seg ikke! Jeg syns det er dårlig gjort. 

Jeg er så usikker på om han vil at jeg skal bekrefte følelsene mine for han eller om jeg bør virke helt avslappet (noe som føles ut som ren pinelse).

Er det noe håp for å få han på igjen og hva bør jeg gjøre? 

Ts

Drit i han. Enten så ville han ligge med deg og ble sur da du ikke ville, ellers så driver han og leker varm og kald. Uansett hvilken av disse, mennesker som man må tolke, og som driver med drama og spill er ikke verdt tiden din.

Anonymkode: 4bf52...780

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han lot som han var oppslukt i TS fordi han trodde han kunne få henne til sengs.

Når det ikke fungerte, går han videre til neste. Han gir deg korte, avvisende svar nå, det viser at han egentlig ikke var så forelsket, men bare var ute etter en ting. Ingen som er interessert behandler kjæresten slik.

Anonymkode: a11c6...2c3

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Svaret ligger rett foran deg, uten at man trenger å grave i dybden for å finne løsningen: han ville bare ha sex. 

Han er tilbaketrukken og kald rett etter at dere ble intime med hverandre (uten å ha sex) - dette er jo perfekte eksempelet på gutter som kun er ute etter sex. Han fikk nok, samtidig som han ble sur for at det ikke skjedde noe mer. 

Husk at absolutt ingen gutt som virkelig har dype følelser for ei jente, hvor han ser en lang fremtid med og tar situasjonen seriøst, vil noensinne oppføre seg slik som han gjør. De vil ikke være distansert etter at dere har vært litt intime, og de vil i hvertfall ikke bare la deg være på den måten uten en eneste forklaring, med unnskyldninger som "mye å gjøre". Det er nr1 biggest lie en gutt forteller. 

Du må komme deg videre, å fokusere på han blir ikke bra for deg i lengden. Finn deg noen som er med moden, som liker deg like mye som du liker han. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han var dessverre ikke den du trodde han var. 

Verste du egentlig kan gjøre nå er å legge deg etter han. Kan godt hende han er ute etter det for å få deg i et hekt. Du må stå imot og gå videre uten han.

I beste fall merket han at du ikke er den rette for han og valgte det feige steget å ignorere deg.

Kom deg ut på tinder og snakk med andre menn for å få fokuset ditt bort fra han!

Anonymkode: 542f4...7ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han lot som han var oppslukt i TS fordi han trodde han kunne få henne til sengs.

Når det ikke fungerte, går han videre til neste. Han gir deg korte, avvisende svar nå, det viser at han egentlig ikke var så forelsket, men bare var ute etter en ting. Ingen som er interessert behandler kjæresten slik.

Anonymkode: a11c6...2c3

Hvordan kan dere konkludere med slik?

Kan ikke menn bli betatt, men underveis finne ut at hun ikke var noe å satse på likevel og derfor trekke seg unna?

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Drit i han. Enten så ville han ligge med deg og ble sur da du ikke ville, ellers så driver han og leker varm og kald. Uansett hvilken av disse, mennesker som man må tolke, og som driver med drama og spill er ikke verdt tiden din.

Anonymkode: 4bf52...780

Enda en rakettforsker som avfeier helt muligheten for at han innså at TS ikke var noe for han. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han var dessverre ikke den du trodde han var. 

Verste du egentlig kan gjøre nå er å legge deg etter han. Kan godt hende han er ute etter det for å få deg i et hekt. Du må stå imot og gå videre uten han.

I beste fall merket han at du ikke er den rette for han og valgte det feige steget å ignorere deg.

Kom deg ut på tinder og snakk med andre menn for å få fokuset ditt bort fra han!

Anonymkode: 542f4...7ae

Så mannen prøver å få henne i et hekt? Hvor gammel er du som har en så enkel tankegang? 

En mann kan da bli betatt, kurtisere en kvinne basert på de følelsene men senere miste gnisten og tenningen på kvinnen og derfor trekke seg tilbake. 

Du fremstår som meget enkel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke menn bli betatt, men underveis finne ut at hun ikke var noe å satse på likevel og derfor trekke seg unna?

Nå fant han det ut veldig plutselig, da!

Det er jo ikke til å stikke under en stol at det hele snudde den kvelden de nesten hadde sex, men TS stoppet det. Så det er jo nærliggende å tenke at det har noe med sex å gjøre.. 

Det betyr ikke nødvendigvis at han hele tiden kun var ute etter sex, det er jeg enig i at det fort blir å forenkle det for mye. Men han opplevde det åpenbart som en dealbreaker at de ikke hadde sex, eller det utløste at han fant ut at han ikke var interessert likevel.

Noen menn har veldig sårt ego, og det du TS tenkte på som at man tok et fint steg lengre og bare utsatte det å ha sex litt, tok han kanskje som verdens største avvisning og slag i trynet. 

Jeg må innrømme at jeg også hadde syntes det var utrolig sårt om jeg ble avvist av en mann midt i akten omtrent. Tror faktisk jeg kunne reagert litt likt. Hvis han avviste meg imens jeg sto der med trusa på knærne, så hadde jeg kanskje tenkt at han ikke var spesielt interessert likevel.

Anonymkode: e34fb...4d7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nå fant han det ut veldig plutselig, da!

Det er jo ikke til å stikke under en stol at det hele snudde den kvelden de nesten hadde sex, men TS stoppet det. Så det er jo nærliggende å tenke at det har noe med sex å gjøre.. 

Det betyr ikke nødvendigvis at han hele tiden kun var ute etter sex, det er jeg enig i at det fort blir å forenkle det for mye. Men han opplevde det åpenbart som en dealbreaker at de ikke hadde sex, eller det utløste at han fant ut at han ikke var interessert likevel.

Noen menn har veldig sårt ego, og det du TS tenkte på som at man tok et fint steg lengre og bare utsatte det å ha sex litt, tok han kanskje som verdens største avvisning og slag i trynet. 

Jeg må innrømme at jeg også hadde syntes det var utrolig sårt om jeg ble avvist av en mann midt i akten omtrent. Tror faktisk jeg kunne reagert litt likt. Hvis han avviste meg imens jeg sto der med trusa på knærne, så hadde jeg kanskje tenkt at han ikke var spesielt interessert likevel.

Anonymkode: e34fb...4d7

Enig

Anonymkode: e0907...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel hende han holder på med noen andre?

Anonymkode: e0907...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Drit i denne fyren, finn deg en annen eller kast deg inn i en hobby 

Anonymkode: 0dd71...f5c

AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er en hekt, det er kaldt/varmt manipulerende.

Kan du gjøre meg en tjeneste og spørre ham om lottotallene til eurojackpot? Ja, siden han allerede NÅ vet at han ikke får noen mulighet til å treffe deg på en hel måned pga ting, så må han jo være ganske klarsynt, om han ikke bare har bestemt seg for at det er sånn?

Uansett er det ikke en fyr for deg, han avslutter ikke ting på en ordentlig måte og snudde ryggen til med en gang noe ikke gikk hans vei. Du vil ikke ha en fyr som manipulerer og slår med dører som en 5åring når det ikke blir som han vil.

Blokker ham og gå videre, lat som ingenting, han kommer til å lure fælt, men ikke dra deg inn i dette spillet. Bare gå ut av det og gå videre. Det vil alltid være et psykisk spill med en sånn mann. 

Anonymkode: 3b4cc...a56

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han ville få deg hekta. Bevisst eller ikke. Men det har blitt gjort. Det du må gjøre nå, er å avvise han. Du må ikke respondere. Ikke møt han. Bare kutt han helt ut. Fortsetter du å danse etter hans pipe, kan jeg love deg du får det helt jævli fremover. Nå er du helt forvirret og det svir i kroppen. Dette er nok bare begynelsen. Det kommer til å bli mye verre enn dette. Fu trenger ikke blokke han. Men ikke gi etter på noen av mld hans. Veldig vanskelig! Men om du klarer dette, bør du være stolt. Nesten ingen klarer dette, i den fasen du er nå. 

Anonymkode: a79aa...879

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enda en rakettforsker som avfeier helt muligheten for at han innså at TS ikke var noe for han. 

Så mannen prøver å få henne i et hekt? Hvor gammel er du som har en så enkel tankegang? 

En mann kan da bli betatt, kurtisere en kvinne basert på de følelsene men senere miste gnisten og tenningen på kvinnen og derfor trekke seg tilbake. 

Du fremstår som meget enkel. 

Såklart kan menn oppleve dette, men ikke på sekundet.

Anonymkode: 08504...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...