AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Idag skulle jeg møte noen på et kjøpesenter, og selv om jeg har vært der mange ganger så husket jeg ikke med en gang hvor det var og måtte lete litt, men kom plutselig på det etter en liten stund. Tenk om jeg er dement? Jeg er bare 36 år. Men har ikke sovet så godt i natt, det kan kanskje også være grunnen… Flere her som har hatt sånne episoder? Anonymkode: 3adc4...ea4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Ingenting å bekymre seg for, alle kan glemme 💜
Gjest Hippokrates Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Okei, du overtenker voldsomt. Du er ikke dement. Lite søvn og stress kan skape forvirringer og at hjernen bare låser seg. Jeg har for øvrig gått hjem fra butikken, og kommet på halvveis på turen hjem at jeg tross alt kjørte til butikken. Måtte snu og hente bilen da 😄
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Jeg glemmer også innimellom ting, null stress. Er der mye som foregår i livet ditt nå? Anonymkode: d4169...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Begynnende overgangsalder 🙂? Anonymkode: 6d504...075 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg glemmer også innimellom ting, null stress. Er der mye som foregår i livet ditt nå? Anonymkode: d4169...5ee Foregår ikke så mye, men var litt mye som skulle skje i dag. Anonymkode: 3adc4...ea4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begynnende overgangsalder 🙂? Anonymkode: 6d504...075 Kanskje det 😊 Anonymkode: 3adc4...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Dårlig søvn og stress kan virke inn, ja. Man kan også få problemer med hukommelsen eller konsentrasjonen hvis man er deprimert eller har angst. Anonymkode: 7887c...ed6 1
Million Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Mangel på søvn gjør mye rart med hjernen vår! Da jeg hadde en liten baby i hus og aldri fikk en hel, god natts søvn, glemte jeg de utroligste ting i blant. Min store skrekk var å gå i butikken og glemme at ungen satt i barnesetet i handlevogna... at jeg bare skulle ta og pakke varene og gå derifra, uten ungen. Det var jeg seriøst redd for i et par år! Men det skjedde heldigvis aldri. Du kan ta det med ro. Med mindre det begynner å bli veldig hyppige tilfeller der du glemmer ting du burde vite osv, så kan du ta sånne enkeltepisoder helt med ro. Det skjer alle fra tid til annen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Tror dette er helt vanlig når man er litt sliten. Når jeg kommer ned trappa… i mitt eget hus, så glemmer jeg til tider om kjøkkenet er til høyre eller venstre Jeg har ikke passert 30 engang Anonymkode: 41289...c91 1
Unn9 Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 Million skrev (43 minutter siden): Mangel på søvn gjør mye rart med hjernen vår! Da jeg hadde en liten baby i hus og aldri fikk en hel, god natts søvn, glemte jeg de utroligste ting i blant. Min store skrekk var å gå i butikken og glemme at ungen satt i barnesetet i handlevogna... at jeg bare skulle ta og pakke varene og gå derifra, uten ungen. Det var jeg seriøst redd for i et par år! Men det skjedde heldigvis aldri. Du kan ta det med ro. Med mindre det begynner å bli veldig hyppige tilfeller der du glemmer ting du burde vite osv, så kan du ta sånne enkeltepisoder helt med ro. Det skjer alle fra tid til annen. Jeg husker at jeg gikk i butikken med hund og barn, og måtte gå tilbake å hente hunden, som jeg hadde glemt utenfor butikken. Det er mange år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #12 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Idag skulle jeg møte noen på et kjøpesenter, og selv om jeg har vært der mange ganger så husket jeg ikke med en gang hvor det var og måtte lete litt, men kom plutselig på det etter en liten stund. Tenk om jeg er dement? Jeg er bare 36 år. Men har ikke sovet så godt i natt, det kan kanskje også være grunnen… Flere her som har hatt sånne episoder? Anonymkode: 3adc4...ea4 Dette er helt vanlig når man kommer over 30 og skjer med alle. Ingenting å bekymre seg over. Anonymkode: f38db...678 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Skrevet 13. mai 2022 Cylon skrev (1 time siden): Okei, du overtenker voldsomt. Du er ikke dement. Lite søvn og stress kan skape forvirringer og at hjernen bare låser seg. Jeg har for øvrig gått hjem fra butikken, og kommet på halvveis på turen hjem at jeg tross alt kjørte til butikken. Måtte snu og hente bilen da 😄 Og jeg gikk helt hjem og oppdaget ikke før dagen etter at jeg hadde glemt bilen på butikken😂😂😂 Anonymkode: 908f9...94a 1
Gjest Hippokrates Skrevet 13. mai 2022 #14 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og jeg gikk helt hjem og oppdaget ikke før dagen etter at jeg hadde glemt bilen på butikken😂😂😂 Anonymkode: 908f9...94a Oh hey, den var pen! 😄 Tidenes walk of shame når man må gå på butikken for å hente bilen... 😂
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 Jeg tar feil avkjørsel i rundkjøringen flere ganger i måneden jeg😬 glemmer hvor jeg har lagt mobilen og nøklene ca hver dag🙈 Jeg har kjørt rett hjem fra jobb… og glemt jeg skulle hente ungene på skolen, skjønte det ikke før jeg sto i tunet🙈 Jeg har møtt opp til avtaler både en dag for tidlig og en dag for sent😅 Jeg har alltid vert litt surrete og distre. Stress, lite søvn og litt lavt blodsukker hjelper heller ikke. Godt hodet henger godt fast, ellers hadde jeg glemt det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå