AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Vurderer å ta en liten tur (3-7 dager) til Kanariøyene (har aldri vært noen steder i syden). Er fullstendig uinteressert i bading, shopping, mat, etc., men vil gjerne se litt vakker natur o.l. Det kan være både strender, ruiner, fjell, vulkaner, hager osv., bare det er pent å se på og ikke overfylt av mennesker. Har forstått det slik at disse øyene ikke er så store, men leier gjerne bil for å kjøre mellom stedene. Reiser alene med baby, hvis det har noe å si. Siden jeg ikke har planer om å bade, og helst vil unngå folkemengder, så trenger det ikke være supervarmt (norsk vårvær er helt ok). Hvilken av øyene bør jeg sikte meg inn på? Bør jeg ev. besøke flere av øyene? Tenker på desember-mars, er det veldig grått og trist der da? Eller bør jeg bare droppe det og finne meg et annet sted å reise? Anonymkode: 34d3d...96d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 gitt dine prioriteringer virker kanariøyene som et feil valg. godt norsk vårvær finner du mange steder nå( om det er nå du skal reise?) hva med nordkysten av spaina? italienske alpene eller østerrike? Piemonte? Anonymkode: 200a3...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): gitt dine prioriteringer virker kanariøyene som et feil valg. godt norsk vårvær finner du mange steder nå( om det er nå du skal reise?) hva med nordkysten av spaina? italienske alpene eller østerrike? Piemonte? Anonymkode: 200a3...5dc Skal ikke reise før i vinter, så ser etter et sted med norsk vårvær eller varmere i perioden desember-mars. Anonymkode: 34d3d...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå