AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Hei, er gravid i uke 6 og når jeg ligger utstrakt i sengen så får jeg vonde «strekk» smerter i nedre del av magen men også litt høyere oppe i magen. Når jeg snur meg og legger meg på siden får jeg også de samme smertene nederst i magen. Er dette normalt? Anonymkode: e3efb...fe8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Ingen som har opplevd det samme? Anonymkode: e3efb...fe8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Det kan det sikkert være. Jeg hadde fryktelige ligamentsmerter i uke 6, men det var mer sånn at de kom lynende plutselig, lå og vred meg i smerte i flere minutter enkelte ganger før det ga seg. Det var ilende smerter ut i lysken. Snakket med lege som bekreftet at det var ligamentsmerter. Det høres ikke unormalt eller farlig ut, men ta en prat med legen din dersom du blir bekymret 😊 Anonymkode: 46c11...4a3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Jeg opplevde det også rundt den tiden. Vet jo ikke at det var ligamentsmerter, men tror det må ha vært det. Anonymkode: fb4f8...719
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 Hadde mye mensenlignende smerter og strekk i uke 5-7 selv. 12 uker nå og alt ser fint ut på UL🤗 Anonymkode: f08f4...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå