AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Blir sprø! Kan ikke sette meg ned uten at hun kommer å skal stappe hånden sin nedi genseren min. Jeg tar den alltid ut, sier nei, "stenger" sånn at hun ikke får den nedi. Det irriterer meg så mye. Hun kan prøve alt hun kan å få den under, skriker når jeg stenger for osv. Hvordan får jeg henne til å slutte? Får helt klaustrofobi, og vil ha kroppen min for meg selv nå! Anonymkode: 12934...1af
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Hun elsker deg og vil kose med deg. Når du avviser henne blir hun ennå mer desperat. Hvis du misliker det så sterkt kan du kanskje finne et hyggelig alternativ. Om du ikke vil at hun skal kose på deg kan hun kanskje få kosekluten mens hun sitter på fanget. Da får hun nærhet, kos og oppmerksomhet. Anonymkode: d23e6...edc 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Hva med å la henne ha den litt under genseren, typ 2-3 minutter også få fokuset over på noe annet? Min på 3.5 år gjør også dette av og til, men jeg ser ikke problemet. Han gjør det nok mest pga. Babyen Anonymkode: b5709...d14 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har jobbet med barn i cirka 20 år og vil tro en enkel løsning her faktisk er å gi henne et alternativ på en hyggelig måte isteden for å bli sint og streng. Typ at du forklarer fint at «mamma ikke liker det» og veileder henne til samme område på kroppen, men over genseren. Anonymkode: 429ee...4f1 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Det gjør min snart 3-åring og, han har gjort det helt siden vi slutta med amming for et år siden. Han søker puppen og tryggheten. Nå har han funnet sin egen 'pupp' og koser mer med den enn med mine. Jeg tenker at det er en fase og det går over. Jeg vil og gjerne ha kroppen min for meg selv 😛 Anonymkode: ba839...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 Helt normalt, småbarn søker brystet. Min er 2,5 år og det er over et år siden vi sluttet å amme. Likevel driver han på. Jeg tar hånden bort og forklarer «mamma vil ikke at…» eller «mamma liker ikke når…». Det blir sjeldnere og sjeldere Barnet søker brystet fordi hen trenger noe (trøst, trygghet, kos, etc). Jeg sier heller «mamma kan kose med hånda di», og stryker han på hånda. Anonymkode: 10ef4...890 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 Hva er din relasjon til henne? Er du mor så skjerper du deg. Anonymkode: 5d3d5...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå