AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Vi skal servere gryterett + salater, pålegg, diverse godt brød etc. Ikke fullverdig koltbord. Skal man beregne en porsjon gryterett pr person selv om man serverer annen mat i tillegg? Anonymkode: a05bd...a3e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Du må jo beregne mer enn en porsjon pr person. Alle kommer til å velge gryteretten. Anonymkode: 384d3...3c4 2
mereo Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Beregn mer enn en porsjon. Noen spiser mer enn en porsjon, noen spiser kanskje ingen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Jeg tror jeg ikke helt forsto menyen. Det er en gryterett pluss salat? Regner med at det også er brød og eventuelt ris eller nachos eller potetstappe, avhengig av hva slags gryte det dreier seg om? Og så er det pålegg i tillegg? Det skjønner jeg ikke helt. Som nevnt over, ingen går for brødskiver med pålegg hvis det er en varmrett pluss salat pluss brød pluss evt ris. Anonymkode: dae3f...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tror jeg ikke helt forsto menyen. Det er en gryterett pluss salat? Regner med at det også er brød og eventuelt ris eller nachos eller potetstappe, avhengig av hva slags gryte det dreier seg om? Og så er det pålegg i tillegg? Det skjønner jeg ikke helt. Som nevnt over, ingen går for brødskiver med pålegg hvis det er en varmrett pluss salat pluss brød pluss evt ris. Anonymkode: dae3f...eaa Skjønner ikke helt hva du ikke forstår? Det er gryterett, samt litt pålegg/salater (vanlig, brokkoli, egg og potet)/brød ala koltbord, men ikke et fullverdig enormt koltbord. Nachips, men ikke ris (gryteretten i seg selv inneholdet jo det). Det er ikke snakk om leverpostei og nugatti på vanlig brød, men hjemmelagde rundstykker, focaccia etc. Anonymkode: a05bd...a3e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva du ikke forstår? Det er gryterett, samt litt pålegg/salater (vanlig, brokkoli, egg og potet)/brød ala koltbord, men ikke et fullverdig enormt koltbord. Nachips, men ikke ris (gryteretten i seg selv inneholdet jo det). Det er ikke snakk om leverpostei og nugatti på vanlig brød, men hjemmelagde rundstykker, focaccia etc. Anonymkode: a05bd...a3e Det hadde vært enklere å forstå om du skrev at gryterett blir én av flere retter tilgjengelig på et koldtbord. Slik åpningsinnlegget ble formulert hørtes det ut som at gryteretten var hovedrett med en rekke tilbehør. Anonymkode: 21e6c...b62 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Tommelfingerregel: minimum 500g ren mat pr person, pluss litt ekstra. Anonymkode: bad9e...93c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå