AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Det har skjedd så ofte det siste året! Ord er ikke med i setningene jeg skriver. Feks: «skal butikken i dag?» . Her mangler jeg «du» Og «jeg skal tur på butikken». Her mangler jeg «en». Er det autokorrekt eller mobilen eller er det meg? Jeg ser det alltid først etter at jeg har skrevet det. Anonymkode: 78f8d...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Opplever mye slikt jeg og. Jeg har ADD og går på medisin. Skriver fort på tastaturet og har ikke på autokorrektur (kommer kun rød strek at jeg har skrevet feil). Opplever ofte jeg mangler ett ord midt i setningen som er litt relevant å ha med seg (noe jeg fanger opp når jeg leser igjennom e-posten før jeg sender den). Har hatt utredning for det ene og det andre + MR, men ikke funnet noe. Tror bare det rett og slett er at jeg er stresset og sliter med utmattelse og at hjernen ikke alltid fungerer helt optimalt lengre (blir fort hjernetrøtt visst det sier deg noe). Anonymkode: 9674d...493 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har ADD og har det likt Anonymkode: b0f93...876
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har det helt likt, og har ingen diagnoser eller bekymring rundt det. Jeg tror det er helt normalt. Anonymkode: 0da0b...8c5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Utrolig mange som skriver slike feil her på Kvinneguiden. Er det ekstra mange her inne med diagnoser, eller har de det travelt og leser ikke over hva de legger ut? Anonymkode: b2e91...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Utrolig mange som skriver slike feil her på Kvinneguiden. Er det ekstra mange her inne med diagnoser, eller har de det travelt og leser ikke over hva de legger ut? Anonymkode: b2e91...1c2 Er ikke nødvendigvis bare her jeg skriver sånn. Men dette var ikke et problem før. Det har kommet siste året. Anonymkode: 78f8d...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Opplever mye slikt jeg og. Jeg har ADD og går på medisin. Skriver fort på tastaturet og har ikke på autokorrektur (kommer kun rød strek at jeg har skrevet feil). Opplever ofte jeg mangler ett ord midt i setningen som er litt relevant å ha med seg (noe jeg fanger opp når jeg leser igjennom e-posten før jeg sender den). Har hatt utredning for det ene og det andre + MR, men ikke funnet noe. Tror bare det rett og slett er at jeg er stresset og sliter med utmattelse og at hjernen ikke alltid fungerer helt optimalt lengre (blir fort hjernetrøtt visst det sier deg noe). Anonymkode: 9674d...493 Jeg har også ADD!!! Bruker også medisiner. Skulle ikke de liksom øke konsentrasjonen? Det er etter jeg startet på medisiner det ble slik. Medisinen gjør meg bare mindre rastløs og mer nøyaktig. Men hodet er liksom like «åpent». Anonymkode: 78f8d...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Er mye sånn har add, jeg misforstår også meldinger med datoer og klokkeslett og kommer feil dager til lege og div.. Flaut er det. Anonymkode: 529be...6a4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Men er det noen måte å bli kvitt det på? Anonymkode: 78f8d...bf3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men er det noen måte å bli kvitt det på? Anonymkode: 78f8d...bf3 Du må bare skrive saktere, og lese igjennom teksten før du sender. Du tenker raskere enn du skriver, og da er det lett at det mangler noen ord i teksten. Når jeg skriver for hånd så ser jeg at jeg ofte begynner med bokstav nr 2 i ordet og at bokstaven F ofte blir en blanding av F og T. Hadde ikke det problemet før. Det er rett og slett bare mangel på skrivetrening de siste årene. Anonymkode: 21583...749 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå