Jentegutt Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Hva gjør jeg galt, alle mine leppestifter bli spisse i tuppen. så knekker tuppen til slutt, hvordan holde leppestiften i samme form som den er når den er ny, er det mulig ? Endret 13. mai 2022 av Jentegutt
Måneskinn Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Påfører du den bare fra ene siden? Jeg pleier å påføre litt sånn annenhver gang, slik at jeg etterhvert får en rund leppestift og ikke spiss. Om du skjønner hva jeg mener.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Du må bruke av hele overflaten. Bruk tuppen på toppen av leppene, og den runde på underleppen. Anonymkode: 16fb8...254
Jentegutt Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2022 Måneskinn skrev (2 timer siden): Påfører du den bare fra ene siden? Jeg pleier å påføre litt sånn annenhver gang, slik at jeg etterhvert får en rund leppestift og ikke spiss. Om du skjønner hva jeg mener.. Jeg bruker bare den ene enden ja, skal prøve å gjør som deg, takk🥰 1
Jentegutt Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må bruke av hele overflaten. Bruk tuppen på toppen av leppene, og den runde på underleppen. Anonymkode: 16fb8...254 Skal prøve på dette, takk 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå