Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som er vanlig.

Selv blir jeg irritabel og orker ikke å forholde meg til andre. Slitsomt når folk snakker og skal ha svar, har lav terskel for å synes at det folk sier er uinteressant.

Anonymkode: de832...71c

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet. Mener du på jobb eller hjemme? Med «folk» mener du familie? 

Anonymkode: dac0f...314

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir irritabel og stille. Først stille, men da samboer reagerer med å væte mer på, kjenner jeg irritasjonen øke. Er kvinne i 30 årene. 
Har ADHD og går på med medisiner. Har behov for en halv dag i uka med alenetid. Ofte søndager. Da kan jeg trekke meg inn på eget romlig gjøre akkurat det jeg ønsker. Kjenner jeg blir et mer tilfreds og omgjengelig menneske. 
Kan du si litt mer om din situasjon? 

Anonymkode: a7fbc...ec6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir trøtt og sliten, og irritabel. Trives med å være sosial men jeg lader batteriene alene. 

Anonymkode: 11735...4bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir sliten, og trekker meg tilbake for å lade opp igjen. 

Anonymkode: cd7f9...026

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg blir veldig mer innpåsliten og irritabel når jeg egentlig trenger litt space. Men litt motsiende egentlig, men tror det bare er en automatisk reaksjon når jeg egentlig har behov for det.

Anonymkode: fa895...307

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 16.51):

Lurer på hva som er vanlig.

Selv blir jeg irritabel og orker ikke å forholde meg til andre. Slitsomt når folk snakker og skal ha svar, har lav terskel for å synes at det folk sier er uinteressant.

Anonymkode: de832...71c

Hvem er disse folkene du omgås mye og som vil ha svar fra deg, men alt er bare uinteressant? 

Anonymkode: 1df38...8bb

AnonymBruker
Skrevet

For å svare på spørsmålet, hvis jeg TAR for liten egentid/aleinetid, kan jeg bli irritabel og overvelda. Når jeg da kommer til hektene igjen, går jeg gjennom dagen/uka for å se hvor jeg må legge inn bedre marginer neste gang. 

Anonymkode: 1df38...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...