AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Ønsker tips til farger som er varme og duse, gjerne i en ganske lys tone. Noen som har blitt skikkelig fornøyd med fargevalg? Anonymkode: 5a9b6...f78
Amossa Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Jeg har nettopp malt hjemmekontoret mitt i grønnfargen Pale Linden, og ble veldig fornøyd. Den er ikke så grålig som Minty Breeze som var så populær for en del år siden, men friskere uten å være for skarp. Nå skal jeg male en gang i fargen Devine. Har bar prøvemalt, men likte den godt. Den er lys ferskenfarget. Endret 13. mai 2022 av Amossa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Jeg har også gått for pale linden ☺️ Anonymkode: a48af...f06
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Hvilken farge/hvitnyanse er tak, lister, gulv og dører? Vi har Vanilje, og den veldig behagelig og lun til hvitt, som feks Letthet, men grusomt skittenbeige og nikotinfarget hvis den sto til Bomull (synes jeg). Comfort Grey ble iskald og nærmest lilla i ett rom til Klassisk hvitt, men lun og god i et annet rom til Letthet. Vi har et rom i Silke, men den tror jeg fort blir litt kald? Anonymkode: c2b38...d2d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Jeg er fornøyd med Gullhår i stua. Den er gul, men ikke kjempfrisk, men heller ikke grå. Anonymkode: 54de9...6f0
Amossa Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilken farge/hvitnyanse er tak, lister, gulv og dører? Vi har Vanilje, og den veldig behagelig og lun til hvitt, som feks Letthet, men grusomt skittenbeige og nikotinfarget hvis den sto til Bomull (synes jeg). Comfort Grey ble iskald og nærmest lilla i ett rom til Klassisk hvitt, men lun og god i et annet rom til Letthet. Vi har et rom i Silke, men den tror jeg fort blir litt kald? Anonymkode: c2b38...d2d Vi har Klassisk hvit i alle tak, lister og dører i hele huset. Leste en artikkel på jotunbloggen om hvitfarger, og da så jeg at den var veldig anvendelig. Den er jo veldig ren hvit. Tror at bare Chi er klare hvit.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Umulig å svare på uten å vite hvilken hvitfarge dere har på lister/dører etc. Anonymkode: a9dd4...d7e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Jeg liker jordfarger, som Impression fra Jotun for eksempel. Green Harmony, grågrønn, behagelig. Eller Devine, lys dempet fersken, nydelig! Dusky peach er også flott og veldig populær. Anonymkode: 44cde...c87
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Dette er fargen nevnt ovenfor; Green Harmony, bilder fra Jotuns inspirasjonsblogg: Anonymkode: 44cde...c87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå