AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Jeg er en vanlig mann som ønsker meg ett forhold med ei feminin underdanig dame i et godt forhold der vi er enige om tradisjonelle kjønnsroller. Men nå skal det jo bare være likestilling evt. femdom? Noen damer som ønsker seg tilbake til tida med tradisjonelle roller? Anonymkode: 28eed...0e1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Det finnes nok absolutt kvinner som ønsker tradisjonelle kjønnsroller i forholdet sitt. Men jeg tror det er få kvinner som ønsker seg tilbake i tid. Det ville nemlig ha innebært at man var «fanget» i kjønnsrollene. Uten at jeg kan snakke for alle, så tror jeg at de kvinnene som ønsker tradisjonelle kjønnsroller setter pris på at det er et valg de kan ta istedenfor at det er noe som er forventet/tvunget. Anonymkode: ac41f...7ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Sikkert noen som vil være tradwife også. Men før var det jo den eneste tingen vi kvinner kunne bli, så nå tenker nok mange på den livsstilen som gammeldags og restriktiv. Anonymkode: b8c7a...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en vanlig mann som ønsker meg ett forhold med ei feminin underdanig dame i et godt forhold der vi er enige om tradisjonelle kjønnsroller. Men nå skal det jo bare være likestilling evt. femdom? Noen damer som ønsker seg tilbake til tida med tradisjonelle roller? Anonymkode: 28eed...0e1 Jeg også. Så på Handmaids tail og tenkte med meg - seff… sånn er den perkekte verden. Kvinner skal kun lage mat, be til gud og la seg bli pult til å bli gravide. Jeg har laget profil på fertile dating og disse kjerringer som ønsker mer tradisjonelle roller står i kø etter å gifte seg med meg. 🥰❤️ Anonymkode: 6b7be...5b9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå