Gå til innhold

fantasere om partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere der ute som ikke fantaserer om sin partner?

Jeg er gift på andre året og har en mann som jeg elsker og tenner på. Mitt behov for sex er mye større enn hans.

Vi har sex en til to ganger i uken, noe som jeg synes er alt for lite. Ideelt sett ville jeg helst hatt det en minst en gang om dagen, gjerne mer også.

Er bare så lei av å være seksuellt frustrert. Vi har pratet om det og han sier at han tenner på på meg. vet at det stemmer, han tar jo helt av de gangene vi har sex. Men han velger søvn før sex og jeg velger sex før søvn. Pga av ungene så blir det få muligheter til å kose oss på dagtid.

Han opplever ikke dette som et problem i og med at han får sex når han vil. Jeg sier jo ikke akkurat nei....

Er så lei hele situasjonen og lurer på om min frustrasjon er grunnen til at jeg fantaserer om andre menn?

Hvorfor fantaserer jeg aldri om han? Er det slik det er å være gift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stort sett er det vel slik å være gift. Vanskelig å holde på den gnisten man engang hadde. Kos deg med fantasiene dine om andre menn, det er helt normalt, og varier mellom onanering med fantasiemennene i hodet, og den sexen det blir mellom deg og han. De fleste lever slik. Men ikke dermed sagt at det er noe galt.

Kan godt hende at han også onanerer mye, og fantaserer om andre kvinner.

Et ekteskap er etter noen år mer å betrakte som en praktisk innretning, en ramme, enn et glødende kjærlighetsforhold.

...og slik går nu dagan...

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ja, stort sett er det vel slik å være gift. Vanskelig å holde på den gnisten man engang hadde. Kos deg med fantasiene dine om andre menn, det er helt normalt, og varier mellom onanering med fantasiemennene i hodet, og den sexen det blir mellom deg og han. De fleste lever slik. Men ikke dermed sagt at det er noe galt.

Kan godt hende at han også onanerer mye, og fantaserer om andre kvinner.

Et ekteskap er etter noen år mer å betrakte som en praktisk innretning, en ramme, enn et glødende kjærlighetsforhold.

...og slik går nu dagan...

Det der er noe av det dummeste jeg har hørt/lest :frustrert:

Der er slett ikke sånn det er å være gift, det kule med å være gift er at man kan vokse og utvikle seg SAMMEN, ikke hver for seg................

Klart det går an å fantasere om andre men at det blir hovedregelen tyder på bare på en ting: Dere er ikke i takt i det hele tatt. Enig med trådstarter at det kan være en utfordring når behovene er ulike men ærlig talt: Har dere sex to ganger i uka er dere ganske så representative for par som lever sammen med jobb og unger og hele pakka. Samtidig er det sånn at dersom den ene opplever frekvensen som lite tilfredsstillende (bokstavelig talt) må han/hun ta tak i det. Enten ved å ta en prat rundt det eller legge opp et løp som gjør at frekvensen økes, masse man kan gjøre med det, uten at det skulle være nødvendig å gå i detaljer om det.

Hvis du ikke fantaserer om ham lenger (etter bare to år som gifte????) så har du et problem synes jeg. Da må du gå i deg selv og virkelig finne ut om du har giftet deg med rett person...........

Skrevet

Jeg fantaserer aldri om partneren min jeg.. Og det er da ikke dermed sagt at det er noe galt med oss?? Vi har det bra sammen seksuelt, og jeg tenner veldig på han. Men når jeg onanerer fantaserer jeg ikke om han!

Skrevet

Jeg fantaserer om min sexpartner hele tiden, tilogmed nå :(

Skrevet

I begynnerfasen av et forhold, så er det kjæresten, og sexsituasjoner med h*n, man har i hodet under onani. Gradvis, så inneholder etterhvert fantasiene andre enn kjæresten. Tror det er veldig vanlig.

Skrevet

Klart det går an å fantasere om andre men at det blir hovedregelen tyder på bare på en ting: Dere er ikke i takt i det hele tatt.

Hvis du ikke fantaserer om ham lenger (etter bare to år som gifte????) så har du et problem synes jeg. Da må du gå i deg selv og virkelig finne ut om du har giftet deg med rett person...........

Javel. Leser hva du skriver, men er ikke enig.

Din måte å fantasere på er da ikke den eneste rette?

Jeg fantaserer sjelden om kjæresten min.

Mine fantasier inneholder handling. Hvilken mann som utfører handlingen er mer uinteressant.

Skrevet

Jeg fantaserer heller ikke om spesielle personer, hverken Brad Pitt el kjærsten. Det er handlingen som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...