Gå til innhold

innafor å trene på 17.mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

overskriften forklarer alt

Anonymkode: 6ff2d...764

Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet

Selvfølgelig. Må jo være det beste man kan gjøre på en ellers bortkastet dag. Da får man i hvert fall noe fornuftig utav dagen.

Skrevet

Moralsk, psykologisk og fysisk langt bedre enn å stå og vifte med et flagg i alle fall. Om du bor sentralt så er det jo en viss fare for korpsmusikk, du får vurdere selv om det er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg skal ta powerwalk turen min 😅

Men blir noe styrke/yoga inne på meg. 17 mai eller ikke, en fridag kan ikke gå til spille uten trening. (*noen ganger vanskelig å ha tid og energi til trening når det er jobb).

Anonymkode: 84738...c5b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Det er jo en FRIdag. Da er man fri til å bruke dagen som man vil

Endret av Maleficenta
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Klart det, tren med god samvittighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager skulle være problemet med det? Spør du fremmede om det er greit å spise taco til middag på en søndag og eller?

Anonymkode: 19243...4c3

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Selvfølgelig. Det skal jeg også. Trener hver dag, søndager også. Så blir trening på 17.mai også før jeg skal til familien min. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal absolutt trene 17. mai. Har hørt at treningssenteret er relativt tomt da 😁

Anonymkode: aa930...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil 

Anonymkode: 74f8d...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å gå på fjelltur.

Anonymkode: 46fa3...10e

AnonymBruker
Skrevet

hva med hunder som trenger å gå seg en tur, eller annen trening, hver eneste dag? 

eller folk som bor på gård, og de må jo selvfølgelig gir dyrene mat og alt mulig annet stell.. 

Anonymkode: 15a20...a0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Overskriften/trådtittelen sier at det er innafor å trene på 17.mai, men det virker mer som at du lurer på om det er innafor?

Da skulle det stått "Innafor å trene på 17.mai?" eller "Er det innafor å trene på 17.mai?"

Anonymkode: 2a778...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du vil skuffe kongen

Anonymkode: 833cf...e01

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal trene på 17mai! Skal tilogmed gjøre det to ganger. En gang i løpet av dagen må jeg ta en løpetur med hunden. Han trenger en skikkelig tur, siden det blir noen timer alene hjemme . (Tar han ikke med til byen for det blir for mange folk. Hadde vært redd for ar han skulle blitt trampet på). Blir og en runde med styrke på treningssenter på kvelden. Deilig å få brukt musklene og tømt hodet etter en stressende dag! Tren med god samvittighet! 

Anonymkode: dc46a...36d

AnonymBruker
Skrevet

Da ungene var små var det ikke aktuelt, men nå som de har flyttet ut så kommer jeg ikke til å styre med bunad og tog i byen. Jeg skal løpe en langtur og ser fram til folketomme stier i skogen. Aktivitet i norsk natur må da være toppen på nasjonalistisk feiring av dagen 🙂 

Anonymkode: d9549...e97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja peis på, med joggeøkt forbi Folketoget.... 

Anonymkode: ba809...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...