AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Og hva hvis den ikke er det? Er håpet ute for graviditet da? Noen som har testet med begge deler ved graviditet? Anonymkode: 6888a...849
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Eggløsningstesten skal ikke slå ut på graviditet. Den måler et helt annet hormon enn graviditetstester. Anonymkode: 232a0...ed0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eggløsningstesten skal ikke slå ut på graviditet. Den måler et helt annet hormon enn graviditetstester. Anonymkode: 232a0...ed0 Ja, men mange sier de får positiv eggløsningstest før eller samtidig som det slår ut på graviditet? Hva skjer da hvis man ikke får positiv eggløsningstest ved graviditet? Er det et dårlig tegn? Anonymkode: 6888a...849
Neutral90 Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 For meg har det vært litt hipp som happ om det har slått ut. Dette ved jeg fordi jeg har prøvd å funnet eggløsning etter abort, og da har eggløsningstest slått ut som positiv/ikke positiv om hverandre når jeg har lett etter el så lenge jeg har hcg i blodet. Det er mao ikke noe metode jeg ville satset på for å sjekke etter graviditet 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Altså når du er noen uker på veg og har veldig forhøyet hcg og ikke bare 15-50 som ved IKM, så vil den være positiv. Jeg tok en eltest når jeg var 8 uker på veg for å se, og da var streken nesten svart i farge, så voldsom positiv. Men ved ikm er det ikke sikkert den er positiv Anonymkode: 528d2...ea4 1
Sofakona Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Du vil få positive eggløsning tester om du er gravid..men da vil du få positive gravid test også. Men du kan ikke teste gravid med eggløsning tester alene
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Hormonet eggløsningstester slår ut på ligner litt på hcg, så med tilstrekkelig høyt hcg-nivå kan en eggløsningtest slå ut positivt også. Men stort sett lenge etter at en graviditetstest slår ut positivt. De fleste som opplever dette tror gjerne at de ikke er gravide pga blødning rundt IKM, og lukter lunta når de skal begynne å teste etter eggløsning neste syklus. Med andre ord: om du vil vite om du er gravid, test med graviditetstester. Eggløsningstester gir deg ingen ny informasjon der. Anonymkode: a6aca...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå