PokemonGone Skrevet 13. mai 2022 #1 Del Skrevet 13. mai 2022 Noen som husker denne serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Del Skrevet 13. mai 2022 Ja, jeg liker de fleste iterasjonene 🥰 Anonymkode: 1bcd5...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Del Skrevet 13. mai 2022 Ja, men så aldri på den siden det er en jenteserie. Anonymkode: b15aa...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Del Skrevet 13. mai 2022 Ja, den så jeg mye på tidligere 😊 Jeg husker Sabrina, tantene Hilda og Zelda, og kjæresten Harvey. Men jeg husker ikke navnet på bestevenninnen, og hun som hele tiden skulle avsløre henne. Anonymkode: 5280b...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men så aldri på den siden det er en jenteserie. Anonymkode: b15aa...aa0 Vel, jeg er ikke en jente men jeg elsker dette. AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg husker ikke navnet på bestevenninnen Åhhh mener du Jenny Kelly? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. mai 2022 #6 Del Skrevet 13. mai 2022 Ja, skulle ønske serien var tilgjengelig et sted 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 13. mai 2022 #7 Del Skrevet 13. mai 2022 Ja husker dem, så faktisk igjennom alle sesongene for rundt 9-10 måneder siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Del Skrevet 2. august 2023 Husker serien. Første 3 sesongene likte jeg. Men noe serien slet med var at karakterer plutselig forsvant. Eneste to karakterene som var med i hele serien var vel Sabrina og katten Salem. Anonymkode: 6b33d...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Jaaa husker det godt! Det var en del av mitt faste rituale etter jeg kom hjem fra barneskolen. I gode og onde dager, Sabrina the teenage witch og Sweet Valley high 👌🏼De gikk alltid rett etter hverandre 😄 Endret 6. august 2023 av Rosewood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Del Skrevet 6. august 2023 3 hours ago, Rosewood said: Jaaa husker det godt! Det var en del av mitt faste rituale etter jeg kom hjem fra barneskolen. I gode og onde dager, Sabrina the teenage witch og Sweet Valley high 👌🏼De gikk alltid rett etter hverandre 😄 Begynte å nynne på åpningsmelodien da jeg leste navnet. Anonymkode: 6b33d...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 Det var en jenteserie i min tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg så den da jeg kom hjem fra skolen, elsket den serien. Sabrina på Netflix er basert på den, men er hakket mørkere. Elsker den serien også. Anonymkode: c97f5...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå