AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Jeg jobber som massør og det er vanvittig hvor mange menn det er som tror vi tilbyr hand jobs etter timen. Mange pusher seg på deg og oppfører seg grettent når de ikke får tjenesten de tydeligvis trodde de kunne få. Dette er ikke noe bordell, folkens! Sukk, hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Where do I start... Anonymkode: c1bc3...d61
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg jobber som massør og det er vanvittig hvor mange menn det er som tror vi tilbyr hand jobs etter timen. Mange pusher seg på deg og oppfører seg grettent når de ikke får tjenesten de tydeligvis trodde de kunne få. Dette er ikke noe bordell, folkens! Sukk, hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975 Ingenting som kan måle seg med dette 🤯 Hvordan er det mulig å være så respektløs overfor folk som gjør jobben sin? Anonymkode: 087d2...333 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg jobber som massør og det er vanvittig hvor mange menn det er som tror vi tilbyr hand jobs etter timen. Mange pusher seg på deg og oppfører seg grettent når de ikke får tjenesten de tydeligvis trodde de kunne få. Dette er ikke noe bordell, folkens! Sukk, hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975 Jeg blir rasende på dine vegne! Anonymkode: ecd9b...32a 1
sicario Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975 Værste er de barna/ ung ungdom jeg har jobbet med som har blitt alvorlig syke av seksuelt misbruk/overgrep/omsorgssvikt. Barn som tar sitt eget liv. Nr 2 er kollegaer som har blitt alvorlig skadet på jobb.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg jobber som massør og det er vanvittig hvor mange menn det er som tror vi tilbyr hand jobs etter timen. Mange pusher seg på deg og oppfører seg grettent når de ikke får tjenesten de tydeligvis trodde de kunne få. Dette er ikke noe bordell, folkens! Sukk, hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975 Lite som kan måle seg med dette... Det verste jeg opplever i jobben min er late folk som sender meg mail og spør om ting de helt fint kunne funnet ut selv hvis de hadde giddet å bruke to minutter på å prøve. "Ååå, var det sånn ja, hehe, jeg burde jo visst det da... Unnskyld meg altså". Om og om igjen. Ikke begynn å jobbe med kundeservice. Du kommer til å miste troen på menneskeheten. Tenk hvor lite smart en gjennomsnittlig person egentlig er, og innse deretter at halvparten er enda dummere enn det. Det er den halvparten som kontakter kundeservice og spør meg om ting. Anonymkode: fc370...22f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg jobber som massør og det er vanvittig hvor mange menn det er som tror vi tilbyr hand jobs etter timen. Mange pusher seg på deg og oppfører seg grettent når de ikke får tjenesten de tydeligvis trodde de kunne få. Dette er ikke noe bordell, folkens! Sukk, hva er det dere liker verst med deres jobb? Anonymkode: 2f785...975 Åh kjære vene. Dette er grusomt. At de tillater seg å gjøre dette her... Jeg jobber i helsevesenet. Jeg hater kvinnedominerte miljøer med mye baksnakking og kjatring. Det er fiendtlig og giftig miljø som gjør at du føler deg så liten, annerledes, alene og helt udugelig. Anonymkode: 3fbd5...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå