Gå til innhold

Hvordan nå klimaks samtidig som partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det lureste man kan gjøre for å sikre at orgasmen kommer samtidig? Jeg kjenner ofte at han blir mindre ivrig når han kommer før meg, og det er jo bare mye koseligere når vi kan legge oss ned sammen rett etterpå.

Anonymkode: 499fb...686

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer mens han er inni meg, til jeg nesten kommer, og er på randen hele tida helt til jeg merker han kommer. Da får jeg også orgasme. 

Eller så kan jo du komme først? 

Anonymkode: fea2e...f00

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fleste mannfolk kan komme når de vil, med forbehold at de er såpass tennte, at de driver med å holde igjen. 

Til å kvinnfolk skal oppnå en slik egenskap må de utforske seg selv og aksepter alt det perverske som de tenner på men har gjort insats i å benekte. Når kvinnen har kvittet seg med skammen som følger å bli tennt av perverske ting - da først er hun fri og kan spele på seg som en fiolin.

Anonymkode: e9db7...71d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Fleste mannfolk kan komme når de vil, med forbehold at de er såpass tennte, at de driver med å holde igjen. 

Til å kvinnfolk skal oppnå en slik egenskap må de utforske seg selv og aksepter alt det perverske som de tenner på men har gjort insats i å benekte. Når kvinnen har kvittet seg med skammen som følger å bli tennt av perverske ting - da først er hun fri og kan spele på seg som en fiolin.

Anonymkode: e9db7...71d

Det er denne type innlegg jeg kommer hit for å lese. Kudos.

AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (4 timer siden):

Det er denne type innlegg jeg kommer hit for å lese. Kudos.

Når jeg nærmer med, sier jeg kom i meg. Så vipps kommer vi sammen!

Anonymkode: 6a94b...461

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 14.22):

Hva er det lureste man kan gjøre for å sikre at orgasmen kommer samtidig? Jeg kjenner ofte at han blir mindre ivrig når han kommer før meg, og det er jo bare mye koseligere når vi kan legge oss ned sammen rett etterpå.

Anonymkode: 499fb...686

Om jeg skal få orgasme samtidig med dama så må jeg knulle lit sakte og sørge for at min penis treffe klit og gnir penis intil klit. Men noen ganger får jeg henne først veldig kåt ved å fingre g-punkt og klit lenge. Så hun blir veldig kåt. Da kommer hun flere ganger før meg og faktisk kommer hun også to ganger før jeg kommer. Det er deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...