Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mevolution, som kjøper på dagligvarebutikker. Parfymefri og billig. 

Klar sjampo og balsambar. Leste på facebooksiden deres at noen fikk veldig glatt hår av de. At det var lett å bruke for mye siden den ikke virket så god i dusjen, men at hører ble ekstremt glad i etterkant. Så skrev Klar at mange har sagt at de merker effekten etterpå. Høres jo veldig bra ut!

Nå bruker jeg Define sensitive. Helt grei, men ikke best. 
Aussie har jeg brukt, helt grei, men blir ikke den igjen. 

Joico elsker jeg! Men det er dyrt, og skal bruke gavekortet jeg fikk snart. 

Noen som har forslag til andre gode produkter som gjør håret mykt og reduserer tørt hår?

Jeg har litt tynt hår og det blir fort tørt. 

Anonymkode: 4fde2...9b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente egentlig «noen som har prøvd disse balsamene» siden det er balsamen som har mest å si for tørt hår. Sjampo har jeg nok av enda. Men må snart ha ny balsam.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mente egentlig «noen som har prøvd disse balsamene» siden det er balsamen som har mest å si for tørt hår. Sjampo har jeg nok av enda. Men må snart ha ny balsam.

Synes noughty to the rescue er fantastisk. Gir masse fukt. https://lyko.com/no/noughty/noughty-ttr-moistureboost-conditioner-25?gclid=Cj0KCQjwg_iTBhDrARIsAD3Ib5igBzZkAi4n31dEJqOvJt9J1vnm8vJcDy-Z82PIIzgCIVL9FB03GkYaAsW3EALw_wcB

Anonymkode: 96a0e...ac7

Skrevet

Har også tørt hår som forverrar seg då eg og fargar det med jamne mellomrom. Ein sjampo eg tykkjer gjev mjukt hår og ikkje er uttørkande er L'Oreal Proffessionel Absolute Repair. 

Ein annan shampo eg og er nøgd med og kjem attende til er Matrix Biolage Hydra Source.

absolut_repair_shampoo_with_protein_and_gold_quinoa.jpg

matrixbiolagehydrasourceshampoo_cclear.jpg

Skrevet

For fuktgivande balsam er eg fornøgd med Sebastian Proffessionel Hydre Conditioner. Den er svært rik i konsistensen og gjev silkemjukt hår.

10672501144.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...