Gå til innhold

Den tapte tid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner snakker om at de har best sex når de er blitt godt voksne. Det er litt dumt dersom det betyr at de hadde dårlig sex tidligere, men det henger jo sammen med modning, erfaring og selvsikkerhet.

Jeg skulle ønsker jeg benyttet anledningen til å leve ut seksualiteten min mens jeg var ung. La oss si i tyveårene, da jeg hadde den unge kroppen, var fri og frank og eide verden. Men jeg var ikke trygg nok, erfaren nok, vågal nok. Det kom senere, men da var jeg en voksen kvinne i en voksen kvinnes kropp - og jeg var ikke lenger single.

Jeg ber ikke om at de aller yngste gjør ting de ikke er modne for, men de unge voksne bør benytte mulighetene de har. Disse årene kommer aldri tilbake, og det de ikke gjør når de er i den alderen, vil de kanskje aldri få gjort. Ikke uten å være utro, eller de mister rett og slett sjansen i takt med aldring og kroppens endringer. Ikke alle har de samme lystene og behovene, selvsagt. Men noen angrer nok på det de aldri våget, og det er dumt.

Anonymkode: 520c7...2c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener. Var alltid så usikker på egdn kropp, syntes det var tykk og stygg. Men det var den jo ikke, i alle fall ikke sammenlignet med nå.

Jeg var altfor bundet av streng seksualmoral. Ville ikke at menn skulle dømme meg og synes jeg hadde ligget med for mange. Jeg burde ha ligget med mange flere.

Anonymkode: e05fc...7df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...