Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en fyr, men vet ikke om han seksuelt tiltrukket eller forelsket. Så hvordan skille det når mannen sender meg mld om hvor kåt han er hele tiden av tanken på meg? Han sier han er som 14år igjen og må få ut "dosen" 2-3 ganger om dagen. (Enda han er 37år.) Er det fordi han er forelsket i meg? Kjenner selv jeg er det på han, så må være en tiltrekning vi har fått som bare er helt vill.. k36

Anonymkode: a7f69...6e2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overkåt = kåt

Anonymkode: 4a8c4...2e8

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke forelsket. Bare kåt. 

Anonymkode: 3ee31...846

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan han være både forelsket og kåt, det henger ofte sammen.. 

Anonymkode: 14a4e...e31

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke forelsket. Bare kåt. 

Anonymkode: 3ee31...846

Det vet ingen av oss sikkert. 
Han kan være kåt og forelsket. 

Jeg blir selv kåt når jeg snakker med noen på f.eks Tinder. Det er ikke fordi jeg bare er ute etter sex. Men det blir en spenning. Og tanken på hvordan sexlivet ville vært med den personen gjør meg kåt og nysgjerrig. 

Anonymkode: d3eef...73c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Holder på med en fyr, men vet ikke om han seksuelt tiltrukket eller forelsket. Så hvordan skille det når mannen sender meg mld om hvor kåt han er hele tiden av tanken på meg? Han sier han er som 14år igjen og må få ut "dosen" 2-3 ganger om dagen. (Enda han er 37år.) Er det fordi han er forelsket i meg? Kjenner selv jeg er det på han, så må være en tiltrekning vi har fått som bare er helt vill.. k36

Tror han hadde forsøkt å være litt mer sjarmerende hvis han var forelsket. Jeg hadde i hvert fall prøvd å være det.

- Mann 34.

Anonymkode: d798a...573

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Fortsettelse fra kommentaren over. 
Kommer jo selvfølgelig an på forholdet deres da. Hvis han tror du liker sånne meldinger (kanskje du gjør det?) så er det ikke rart at han sender de. Var mange dirty meldinger mellom meg og dama når vi ble sammen. Men jeg står på at en som er forelsket prøver å være litt mer gentleman-aktig. Jeg ville i hvert fall ikke sagt at vi må møtes siden jeg ikke har fått komme enda i dag.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror han hadde forsøkt å være litt mer sjarmerende hvis han var forelsket. Jeg hadde i hvert fall prøvd å være det.

- Mann 34.

Så enig! Kåt eller overkåt bunner er ikke synonymt med forelskelse. Man kan selvsagt være kåt og forelsket, men da ønsker man oftest å fremstå litt mer sjarmerende, ihvertfall i starten. Det å fokusere på kåtheten på den måten virker for meg ganske så usjarmerende, primitivt og usivilisert. En bra fyr vil neppe fremstå på den måten overfor en dame han både respekterer og er forelsket i.

Anonymkode: 27837...30c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så enig! Kåt eller overkåt bunner er ikke synonymt med forelskelse. Man kan selvsagt være kåt og forelsket, men da ønsker man oftest å fremstå litt mer sjarmerende, ihvertfall i starten. Det å fokusere på kåtheten på den måten virker for meg ganske så usjarmerende, primitivt og usivilisert. En bra fyr vil neppe fremstå på den måten overfor en dame han både respekterer og er forelsket i.

Bunner skulle ikke vært med 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er 69 % kåt og 31 % forelsket ;)

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet

Kåthet er ikke erlik kjærlighet. 

Tror nok ikke jeg ville fokusert på å "pule deg ihjel" hver gang jeg så deg om jeg hadde vært mentalt helt bergtatt av deg. Selv om godt med sex nok hadde vært en del av det, så ville nok jeg kjørt en mer romantisk stil. 

For kjærlighet handler ikke om å vinne kun underlivet, men å vinne hjertet og hodet. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som om han bare bruker deg til å tømme ut "dosen" sin. Om han var forelska ville han ikke bare gnålt om kåtheten, høres forøvrig ganske barnslig ut til 37åring å være.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er romansen lurer jeg på? 

Anonymkode: 35864...ffb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det finnes plenty menn som aldri har vært forelsket,  og kåtskap er kanskje den nærmeste følelsen de har hatt. Så om han er kåt på deg, og ellers respekterer deg, så er det ikke sikkert du merker forskjell. 

Anonymkode: d03ba...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kåtskap er en ting. Kjærlighet er en totalt annen ting. Og denne typen er kun kåt.

Anonymkode: 0e081...28e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er iallfall takknemlig for at mannen jeg giftet meg med og som var og er forelsket i meg hadde bedre oppdragelse enn å sende meg slike meldinger. Men da kan jeg meg sikkerhet si at han ikke hadde blitt min mann heller.

Kan bare ikke fatte at enkelte menn tror dette er det vi kvinner ønsker. Men når det er sagt så virker det jo som om ts synes dette er helt ok.

Men hadde du ikke heller likt en mann som viste deg at han var forelsket i deg. ikke bare bombadert deg med hvor kåt han er til enhver tid. Djises sier bare jeg. Skulle tro han var 14 år både i kropp og hode.

Anonymkode: 9a817...279

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. dette høres jo virkelig ikke ut som noe forelskelse, da hadde han vært langt mer sjarmerende tenker jeg. Det er iallfall min erfaring. Alle som har oppført seg slik, har vært fuckboys eller emosjonelt utilgjengelige og bare endt med å såre meg eller til og med knuse hjertet mitt litt, fordi jeg så på situasjonen gjennom rosa briller. 

Men for å se mest mulig realistisk på akkurat ditt scenario, hvor lenge har dere holdt på? Hvordan traff dere hverandre? Stiller han deg ofte spørsmål om livet ditt, dine interesser, dine tanker og drømmer etc? 

Anonymkode: df69d...bb8

Skrevet

Han ønsker å knulle deg og etterpå drite i deg, garantert. Kunne vært jeg som skrev med deg og jeg tenker kun "pump and dump", dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig negative folk var her da. Da jeg møtte mannen min, var vi i hvert fall ekstremt kåte på hverandre hele tiden. Hvis man er skikkelig forelsket, så blir man jo også skikkelig kåt på vedkommende. Det kan derfor fint bety at han er forelsket. På den andre siden kan det jo bety at han bare er kåt også, så det er egentlig umulig å si. Dette er veldig personavhengig.

Anonymkode: b8124...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fortsettelse fra kommentaren over. 
Kommer jo selvfølgelig an på forholdet deres da. Hvis han tror du liker sånne meldinger (kanskje du gjør det?) så er det ikke rart at han sender de. Var mange dirty meldinger mellom meg og dama når vi ble sammen. Men jeg står på at en som er forelsket prøver å være litt mer gentleman-aktig. Jeg ville i hvert fall ikke sagt at vi må møtes siden jeg ikke har fått komme enda i dag.

Han sender god natt hilsen med et hjerte på kveldene. Jeg vet ikke hvor fort det kan snu seg. Om jeg bare er en "periode" flørt.. Er redd for å bli såret bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...