AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Ja vet det er normalt med fylleangst… men jeg sliter med angst til vanlig, og etter en tur til Bergen traff jeg en fyr, og vi klikka helt sinnsykt bra på alle måter og endte med å ha sex flere ganger. Jeg kosa meg masse og levde i «nuet» Men nå når jeg har kommet hjem føler jeg meg skikkelig skikkelig dritt og har masse angst, klarer ikke å fokusere med å se på tv engang. Noen gode tips til å bedre angsten? 😞 please ikke noe dritt kommentarer, føler meg så langt nede fra før…. Anonymkode: 6e083...29e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Det går over med tid. Tips til neste gang, ikke drikk 😊 Anonymkode: be233...34b
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): etter en tur til Bergen traff jeg en fyr, og vi klikka helt sinnsykt bra på alle måter og endte med å ha sex flere ganger. Jeg kosa meg masse og levde i «nuet» Slapp av og nyt etterdønningene av dette 🥰 Og ikke tenk så mye bakover, bortkasta energi. Det var gøy, deilig og kult, la den tanken styre videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå