AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Hei, jeg hadde satt pris på om noen hadde fjernet den mannen som plaget meg i dag. Normalt er det lett å avvise, men siden jeg er skadet, er det tydligvis vanskligere å få enkelte til å la en være i fred. Jeg sa gjentatte ganger at jeg ikke trengte hjelp, og at jeg klarte meg selv. Dette ble ikke respektert, og han fortsatte å følge etter. Har nylig tatt ut stingene av kneet mitt, men må være forsiktig i noen dager til. Det betyr ikke at jeg trenger hjelp, så lenge jeg klarer å gå. Han snakket mer enn godt nok norsk til å forstå dette, men respekterte det som sagt ikke. Var fristet til å si at jeg likte jenter, for å bli kvitt ham, men tror ikke det hadde hjulpet særlig mye. Til slutt ble jeg så irritert at jeg sa han gjorde meg veldig ukomfortabel, og at jeg ønsket å få være i fred. Jeg hadde satt pris på om noen forbipasserende hadde gitt ham tilsnakk. Det er ikke rasistisk å be noen om å la andre være i fred. Og dere med innvandrerbakgrunn. Hadde vært fint om dere kunne sette andre på plass, eller be sønnene deres om å gjøre det, hvis de ble vitne til noe lignende. For slike tullinger som han her, setter dere andre i et dårlig lys. Hilsen kvinne snart i midten av 30 - årene. Anonymkode: 3e7ea...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå