Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er reklamene "Holidays are coming" osv, men i fjor tror jeg det var, da kom det plutselig en sånn lastebil kostende forbi huset vårt, tidlig en søndags morgen når vi satt og spiste frokost. Jeg gikk jo helt bananas!

Håper reklamene kommer snart, og håper jeg får se en sånn truck igjen i år.

Veldig kommers og alt, jeg vet det, men det oser jul!

:nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig at en colabil skal gjøre sånn med oss. De reklamefolka greidde det de....

Skrevet

Både lastebilen og reklamen får meg i julestemning :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, Coca har virkelig klart det - de har jo så å si patent på både julenissen (den versjonen de fleste av oss forbinder med jula) og julestemning. Blir opprømt når jeg ser cola-trucken på tv jeg også, men jeg drikker jo ikke cola for det da...

Skrevet

Så jule-reklamen fra Finnair i går, og den synes jeg også det er herlig julestemning av! Hvert år!

Gjest Lilleulv
Skrevet

men jeg savner den aller første av disse reklamene jeg. synes den var best!!! den gode gamle liksom :)

Skrevet

Jeg må jo være den eneste her som ikke liker Cola-reklamen jeg da. Jeg får IKKE julesteming av en amerikanisert glansbilde-reklame for Cola.

Finnair-rekalmen derimot er fin :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Dette synes jeg er en skikkelig trist tråd.

Fordi?

Skrevet
Jeg må jo være den eneste her som ikke liker Cola-reklamen jeg da. Jeg får IKKE julesteming av en amerikanisert glansbilde-reklame for Cola.

Vi er to ;)

Skrevet

Coca Cola reklamen med laste bilen; (ikke de stygge alvene som var i fjord), og den samaritan reklamen får jeg julestemmnig av

Skrevet
Coca Cola reklamen med laste bilen; (ikke de stygge alvene som var i fjord), og den samaritan reklamen får jeg julestemmnig av

Lastebilen var i fjor den også, de sendte begge to.

Skrevet

Jeg kommer litt i julestemning av både Coca Cola- og Finnair-reklamene. Ikke lenge igjen til mine juleforberedelser starter nå!

Skrevet
Lastebilen var i fjor den også, de sendte begge to.

ok, når du sier det så, så tror jeg jeg husker det. Tipper de først hadde planlagt å sende bare alvene, men så ble de så dårlig mottatt at de måtte sende begge. Jeg har foresten brent en julecd der jeg har den som spor, den er nydelig den sangen

Skrevet

Tror planen var å sende begge. Den med alvene var jo en reklame for coca colas julecup, mens den med lastebilen er en vanlig reklame - merkevarebyggende.

Skrevet

Det var lastebilen jeg tenkte på, alvene var bare teite.

Skrevet

Jeg får heller ikke julestemning av en utspekulert brusreklame. Det kan kanskje ha noe med at jeg ikke liker cola, eller at jeg har dannet meg mine egne hyggelige førjulsforventninger, og reklamer for å få meg til å kjøpe mer av et produkt ikke "virker" på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...