Gå til innhold

Hvis du går inn på kontoret og ser to kolleger kline. Begge er gift, hvordan reagerer du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sender du melding til ektefellene deres? Eller later du sol ingenting? 

Anonymkode: cb962...f1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

IKKE min business tenker jeg.

Anonymkode: 4c5fa...dcd

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Blitt skuffet. 

Anonymkode: 28d4b...d64

AnonymBruker
Skrevet

"Whoops, unnskyld!" Og så går jeg unna, og sier niks og nada til noen. 

Anonymkode: d9898...1b9

• Liker 13
Skrevet

Snur fort i døra! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt litt overrasket siden jeg jobber med bare menn, sånne brautende mannemenn😅 men ikke min sak å legge meg oppi. 

Anonymkode: d23b6...2a8

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt "oi unnskyld" og snudd meg forfjamset og gått ut døra. Hadde ikke kontaktet noen nei

Anonymkode: 1cbae...579

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den situasjonen har jeg vært borti, søren så kleint. Kom inn i en heis hvor de dreiv på. Ble en veldig stille tur opp dit vi skulle kan du si… Sa ikke et ord, hverken til dem eller noen andre.

Anonymkode: 55656...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Kan jeg være med"?

Anonymkode: eb658...857

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Jeg hadde nok bare rygget ut å ikke lagt meg opp i det.

Kjenner faktisk to par som ble sammen slik for de pulte rundt utenfor ekteskapet på kontoret. Ble en liten skandale det ja...

Skrevet

Har opplevd det, not my circus and not my monkeys. Jeg legger meg ikke opp i hva andre gjør på privaten med mindre jeg blir eksplisitt bedt om det (f.ex hvis en kollega ber om hjelp/anbefalinger/råd)

• Liker 1
Skrevet

Lukket døra og tatt det opp på personalmøte! 

Nope, de om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det, men på julebord hvor begge var rimelig berusede. Jeg gikk fort ut igjen, og sa ikke noe til noen. Jeg ble skuffet, særlig over den mannlige parten fordi jeg kjenner ham best og opplever ham som en veldig hyggelig og real fyr. Det var litt sånn "shit, kan han finne på noe sånt så kan hvem som helst".

Anonymkode: c7b76...962

AnonymBruker
Skrevet

Dersom de ikke hadde oppdaget meg hadde jeg snudd og lusket meg stille ut. 

Dersom de hadde oppdaget meg hadde jeg kommentert "Er det her dere står å kliner?" 

Anonymkode: c1299...70e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sender du melding til ektefellene deres? Eller later du sol ingenting? 

Anonymkode: cb962...f1d

Spørs.

Har begge pikkene dinglende ute?

Anonymkode: a1a84...f5c

Gjest Hippokrates
Skrevet (endret)

Hadde jeg kjent og vært på talefot med en av ektefellene, så ville jeg følt den moralske plikten og bedt kollegaen si ifra til ektefellen selv. Hadde kollegaen ikke gjort det, hadde jeg sagt ifra.

Jeg er ikke med på å fronte eller skjule utroskap i relasjoner jeg omgåes med.

Hadde jeg ikke kjent noen av ektefellene, så hadde jeg ikke lagt meg borti det, forutenom å spurt kollegaene om hva pokker de holdt på med. 

Er ikke særlig glad i at kolleger hooker up av den grunn at det alltid fører med seg en del eller mye ulemper som rammer flere i bedriften tilslutt. 

Endret av Hippokrates
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med leder, for å gjøre rede for den kleine stemningen som da ville ha oppstått mellom meg og disse kollegaene. Jeg ville hatt moralske kvaler med å vite noe som potensielt kan ødelegge to familier, samtidig som ektefellene burde få vite hva som foregår. Så jeg ville ha tatt dette etiske dilemmaet opp med leder, også slik at det ikke bare var jeg som visste slik at jeg kunne følt litt mindre ansvar for å ha visst det når «shit hits the fan». 

Anonymkode: 04364...4ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

homer-simpson-im-out.gif.8e5d80f16696a0a25b23410df7bcd855.gif

Anonymkode: 0b6f0...cb9

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett to gifte kollegar kysse på et julebord. Men de var gift med hverandre da 😅

Jobber på en relativt liten arbeidsplass og kjenner mange av kollegaenes partnere så hadde nok synes det var vanskelig mem hadde nok ikke sagt noe. Kanskje prøvd å oppfordre kollegaen til å gjøre det

Anonymkode: 27b2f...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...