Gå til innhold

El-sparkesykkel med hund. Hva tenker du om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det av og til her i Oslo. Men er det egentlig trygt å la hunden løpe ved siden av?

Anonymkode: 7c68a...760

Skrevet

Har gjort det litt selv, og det kommer nok veldig an på hunden, men er ikke noe jeg føler meg veldig komfortabel med. Foretrekker den ordentlige hundesparkesykkelen vår (kostka mushing max). 

Skrevet

Med en meget lydig hund, i kort bånd eller løs, som løper ved siden av og ikke gjør utfall når den ser noe spennende ser jeg ikke problemet. 

AnonymBruker
Skrevet

Om man har en hund som holder seg fint ved siden av og ikke fyker ut til siden om det kommer andre hunder eller den ser en katt, så bør det jo gå greit. Man har dog veldig liten kontroll på en el-sparkesykkel. Det skal ikke mye rykk til før man fyker til siden. 

Anonymkode: b9261...c06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde håndtert det bra men tror det er mange som ikke burde vært på el sparkesykkel verken med eller uten hund

Anonymkode: 563fe...6c9

Skrevet

Hva mener du er forskjellen på å bruke el-sparkesykkel vs vanlig sykkel, sammen med hund?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stadig vekk el-sparkesykkel for å travtrene hundene! Da traver de effektivt i bånd ved siden av meg, også tilbakelegger vi 4-6km lett. 

Anonymkode: 37b17...fab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...